Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #26 Skrevet 29. august 2013 Ja. Jenta er superflink og trenger ingen påminnelser. Vask og bytt av truse hver morgen er noe hun gjør automatisk. Kan ikke si det samme om gutten på 10 år. Han sniker seg unna av ren latskap. Jeg må true med at jeg skal se trusen fra gårsdagen før han slipper ut av dørene. Og det hver eneste dag Det samme gjelder tannpuss, håndvask, dusj, lekser, regntøy, sokker. Stort sett det meste Huff, det der høres kjent ut... Satser på at disse gutta plutselig blir hodestups forelsket hihi! Da regner jeg med at dusjing og skifting av sokker kommer til å gå som en drøm Anonymous poster hash: 99f03...c7b
Virginia. Skrevet 29. august 2013 #28 Skrevet 29. august 2013 (endret) Ja. Jenta er superflink og trenger ingen påminnelser. Vask og bytt av truse hver morgen er noe hun gjør automatisk. Kan ikke si det samme om gutten på 10 år. Han sniker seg unna av ren latskap. Jeg må true med at jeg skal se trusen fra gårsdagen før han slipper ut av dørene. Og det hver eneste dag Det samme gjelder tannpuss, håndvask, dusj, lekser, regntøy, sokker. Stort sett det meste Om 4- 5 år innser du en dag sjokkert at han plutselig har begynt å dusje og bytte truse daglig på eget initiativ. Det skjer den dagen han oppdager at jenter ikke er så dumme likevel . Endret 29. august 2013 av Ibsenfrue
moota m storebror&lillebror Skrevet 29. august 2013 #29 Skrevet 29. august 2013 Ja de skifter truse og sokker hver dag. Og annen hver kveld når de dusjer eller bader.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #30 Skrevet 29. august 2013 Ja, noen ganger om kvelden og noen ganger om morningen. Alt etter som. Anonymous poster hash: b8d5f...2d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå