Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Var hos jordmor idag og spurte det var nødvendig å ta en slik test etter Kreta tur i sommer . Hun mente nei men legen der sa at det tok de av alle gravide så jeg burde ta det ... Skal derfor ta det imorgen ...

Så ble jeg seff stressa da ... Hva skjer om den er positiv ??? Fulgte alle mat regler på ferie og gjør det hjemme også . Katter er det jo mange av i Hellas , men jeg tok ikke på de. Men de som jobber på spisestedene vet jeg jo ikke hva har tatt på ??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144076495-toxoplasmose-test/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har bodd på Gran Canaria i nesten 10 år. Hatt både katt, hund, høner og frukthage. Jordmor ville derfor teste meg, men den var negativ. Så jeg ville ikke stresset overhodet ;)  Jeg har katt her i Norge også og er den eneste som håndtere kattedoen. Aldri vært smittet og jeg har ikke tatt særlig hensyn.

Anonymous poster hash: 8fd1f...818

Jeg har jobbet frivillig hos dyrebeskyttelsen i tillegg til at jeg har 4 katter selv hjemme og renset tusenvis av kattekasser og kosa med mange katter hos andre og på utstilling, men testen viste negativ og jeg har aldri hatt det. Så ekstremt liten sjans for å få det hvis du ikke er maks uheldig eller spiser katteavføring :)

Haha jeg spiser ikke katteavføring så da er jeg vel safe ; )

Har selv bodd flere år i saudi Arabia og 1 år i Tyrkia. Kost md løskatter i alle verdens land, reist masse og spist på mange rare steder... Hatt katt hele oppveksten og vært masse på gården til venninna mi i barndommen og testen jeg tok for 7år siden sist jeg var gravid var negativ : )) så enig.... Jeg får senke skuldrene : ))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...