Darmonia Skrevet 29. august 2013 #1 Del Skrevet 29. august 2013 Hei. Jeg er en dame på 36 år. Jeg passer barn i alle aldre. Jeg har selv en datter på 10 mnd. Noen av mine verdier er: lærerike, stimulerende og mosomme aktiviteter, gode og næringsrike måltider (alle varme måltider er hjemmelaget), jeg har katter og har tro på forskning som viser at barn som har omgang med dyr utvikler empati og gode sosiale egenskaper. Jeg bor i et stort hus på en "gård" med mye natur. Alle årstider har sitt å tilby av uteaktiviteter, og alle må utnyttes: bærturer på høsten, ake/skiturer og snøleker på vinteren, bading og dyrking av grønnsaker i kjøkkenhagen på sommeren o.s.v Jeg ønsker et tett sammarbeid med foreldrene for å møte deres ønsker rundt deres barn, og tilrettelegging av hvert barns inviduelle behov. Send meg gjerne en mail eller ring hvis du har noen spørsmål eller ønsker å avtale et uforpliktende møte/samtale. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144076483-ledig-dagmamma-p%C3%A5-jaren-gran/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå