Gå til innhold

har dere et kreativt yrke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvilket og trives du?

hvor lang utdannelse er det og hva tjener du?

ja,jeg MÅ finne et annet yrke...

Anonymous poster hash: 867cc...e71
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har kreative yrker??

HI

Skrevet

Hva mener du egentlig med kreativt yrke? Som i kunstner, danser o.l ?

Anonymous poster hash: 7250a...8d0

Skrevet

Gullsmed, er under utdanning nå. To år på skole to år i lære, men ofte må man ta lærlingtiden på skolen. Hva man tjener er veldig varierende.

Skoler som tilbyr denne utdanningen er elvebakken, valle og plus-skolen

Anonymous poster hash: a72da...b76
Skrevet

Gullsmed, er under utdanning nå. To år på skole to år i lære, men ofte må man ta lærlingtiden på skolen. Hva man tjener er veldig varierende.

Tror du det er et framtidig yrke?altså ,tror du at du kommer til å lage egne smykker osv? det er jo så mye av gull og sølv industrien som blir sendt til Kina nå...

Hadde kunne tenkt meg å bli gullsmed,men har hørt at det kan være fryktelig vanskelig å "få" til.er ikke interessert i å ende med å kun jobbe i butikk...

Skrevet

Har billedkunstutdannelse, jobber indirekte med det, altså med kunstrelaterte ting men ikke hvor jeg selv er kreativ.. Har lyst til å gjøre noe selv da...

Anonymous poster hash: 9115b...4cb

Skrevet

Absolutt.

Jeg jobber i barnevernet.

Anonymous poster hash: b882d...2fa
Skrevet

Jeg er sanger, sanglærer og kordirigent. Kan også jobbe som musikklærer på alle nivåer.

Har ti års utdannelse :-)

Elsker jobben min over alt!

Anonymous poster hash: ecff9...0b4

Skrevet

Tror du det er et framtidig yrke?altså ,tror du at du kommer til å lage egne smykker osv? det er jo så mye av gull og sølv industrien som blir sendt til Kina nå...

Hadde kunne tenkt meg å bli gullsmed,men har hørt at det kan være fryktelig vanskelig å "få" til.er ikke interessert i å ende med å kun jobbe i butikk...

Hva jobber du med nå da HI? Og hvorfor vil du bytte?

Det er jo svært mange yrker hvor kreativ tenkning eller ferdigheter kan være et pluss! Hva med markedsføring, fotograf, IT, desken i avis, reklamebyrå, HR, journalistikk, lærer, Coach eller annet?

Anonymous poster hash: 7afe8...07c

Skrevet

Holder på meg utdannelse på universitetet nå, og håper jo å kunne bruke den til noe kreativt. 
Retningene jeg har tenkt på er journalistikk/media, tekstforfatter/skribent eller bokforfatter, selvfølgelig. 

Anonymous poster hash: ceb3f...ef4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...