Gå til innhold

Ble plutselig litt handikapet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått et helt nytt liv. Må ha hjelp til å skrelle gulrøtter, lage skiver med brunost, ta på bh om morgenen, brette de nyvaskede håndklærne som ligger i tørketrommelen.

Jeg som alltid har klart meg selv, kan ikke en gang sette i et hårstrikk...

Moralen er: Hold deg frisk, sørg for å ikke  knekke armen.

Anonymous poster hash: 89533...313
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min kompis knakk begge armene når han var 14. Moren måtte tørke ham og kle på ham om morgenen. Husker vi syntes det var hysterisk morsomt da vi var fjortiser at han måtte hjem for å gå på do.

Stakkars gutt.

Du får trøste deg med at det bare var ene armen og at det heldigvis bare er flr en liten brøkdel av livet.

God bedring.

Skrevet

Jeg har fått et helt nytt liv. Må ha hjelp til å skrelle gulrøtter, lage skiver med brunost, ta på bh om morgenen, brette de nyvaskede håndklærne som ligger i tørketrommelen.

haha,herregud jeg kan ikke å lese! leste at du knakk sammen og tenkte "det var da svært så ille den knekken skulle være sånn at du ikke kunne sette i et strikk en gang!"

jaja,skal lese saktere neste gang...

håper arma blir bra snart!

Anonymous poster hash: 9f7ef...e4e

Skrevet

Oi,  he he, da har jo jeg det fint. :P

Ja, jeg vet at det går over. Jeg må bare være tålmodig, og mens jeg venter kan jeg nyte livet med turer i og noen gode filmer.

hi.

Skrevet

haha,herregud jeg kan ikke å lese! leste at du knakk sammen og tenkte "det var da svært så ille den knekken skulle være sånn at du ikke kunne sette i et strikk en gang!"

jaja,skal lese saktere neste gang...

håper arma blir bra snart!

Anonymous poster hash: 9f7ef...e4e

*flirer*

hi.

Skrevet

Vet hvordan du har det, har operert i begge hendene kort tid etter hverandre og måtte lære meg nye måter og gjøre masse på.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...