Gå til innhold

Ville dere ha dratt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen vil så gjerne at jeg skal være med på en fest på lørdag. Festen er i regi av en hobby han driver med og de fleste andre kommer med ektefelle. Musikk, dans, mat og smalltalk.

Jeg er ikke så begestret for denne gjengen, jeg har veldig forskjellige verdier, vi er på forskjellige steder i livet siden de er mye eldre enn meg og de ender  stort sett opp med å snakke lidenskaplig om hobbyen sin hele kvelden noe jeg ikke synes er så interessant.

Jeg har vært med en gang før å da fant alle ektefellene oppgaver de kunne gjøre eks stå i baren, lage mat, rydde osv.

Aner ikke hva opplegget er denne gangen ( altså, hvem som skal gjøre hva), men kjenner at jeg ikke har lyst til å stå der å servere halve kvelden.

Mannen skal ligge over og det kan jo jeg også på firemannsrom ellers så kan jeg kjøre ca 1 time hjem utpå natten.

Har egentlig lyst til å finne på noe helt annet siden barnet er borte, men mannen ville ha satt veldig stor pris på at jeg kom.

Anonymous poster hash: 7ecce...97a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville gått.

For det første for å glede mannen min, men også forde jeg liker å kjenne min manns venner litt og forstå hva de snakker om ol.

Anonymous poster hash: 71f14...6a1
Skrevet

Jeg hadde blitt med for mannens skyld.

Skrevet

Jeg hadde blitt med for mannens skyld.

Enig, hadde også blitt med om mannen min virkelig hadde villet ha meg med.

Anonymous poster hash: 34079...d6b

Skrevet

Jeg hadde også blitt med :)

Anonymous poster hash: 1b78b...c83
Skrevet

Veeel... Går mot strømmen.. Hadde ikke blitt med..

Skrevet

Hadde jeg kunnet overnatte med mannen på dobbeltrom, så ja da hadde jeg blitt med. Men å kjøre en time sent på kveld alene, hadde vært uaktuelt for min del.

Skrevet

Jeg hadde blitt med, han setter stor pris om du ville være med, som du skrev. 

:) 

Anonymous poster hash: 4411f...e0d
Skrevet

Det er jo ikke bare mannfolka, men med ektefeller, så da har du jo noen å snakke med som ikke er opptatt av hobbyen?
Og du skriver at mannen ønsker å ha deg med, så jeg hadde dratt for å glede mannen.

Anonymous poster hash: d28ae...2e7
Skrevet

Veeel... Går mot strømmen.. Hadde ikke blitt med..

Ikke jeg heller.

Anonymous poster hash: 41613...386

Skrevet

Vet jeg hadde blitt skikkelig glad om samboeren min ble med på en samlig i regi av hobbyen min hvertfall... Så ja, jeg hadde gjort det. Litt får man ofre for hverandre :)

Anonymous poster hash: 0cbcf...83e
Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Såpass gjør jeg for mannen min, gitt. Hadde han gitt uttrykk for at han ville bli glad hvis jeg ble med, så hadde jeg selvfølgelig blitt med. 

Han gjør jo også sånt for meg. 

Skrevet

Tydelig at ektefeller er med for å jobbe, om det er slik som du sier. Hadde blitt hjemme!

Anonymous poster hash: 5a8ab...988

Skrevet

Søren å!!! Hadde håpet at dere alle skulle si at dere ikke hadde dratt da hadde jeg med god samvittighet ille dratt. Selvfølgelig sagt til mannen at ingen andre kvinnfolk ville ha reist eller...

Jeg får iallefall en glad mann i helgen om jeg ligger over eller ikke får vi se...

Hi

Anonymous poster hash: 7ecce...97a

Skrevet

Kommer an på hvor viktig det var for mannen at jeg ble med. Hadde det ikke hatt noen stor betydning hadde jeg valgt å bli hjemme.

Skrevet

Hvis jeg ikke var syk/ekstra sliten, og dette ikke er noe som skjer hver måned hadde jeg helt klart blitt med samme hvor kjipt det er, litt kan man vel ofre seg for å glede den man elsker?

Skrevet

Hadde det vært veldig viktig for ham at jeg blir med så hadde jeg blitt med for å bevare husefreden ;)

Men hadde ikke reist frivillig om jeg kunne velge selv, ikke på de kriteriene du nevner ;)

Anonymous poster hash: 5bff1...f23

Skrevet

Hadde gjort det for mannen. Du får nok igjen for det senere ved å ha en mann som vet du gjør ting du ikke liker for han,

Anonymous poster hash: 10207...a41
Skrevet

Nei, jeg hadde ikke blitt med. Særlig når det blir forventet at vi andre jobber og de pjatter hele kvelden om hobbyen sin.

Hadde funnet noe annet gøy for meg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...