Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #1 Skrevet 29. august 2013 Hvor lang tid bruker dere når dere henter i barnehagen? Jeg bruker ganske lang tid foreløpig, 15-20 minutter. Sitter litt med jenta mi når jeg kommer og hun viser meg litt, så går vi inn og pakker sammen sakene, og så setter vi inn vogna. Og vinker hadet til alle. Tar oss god tid. Hvor lang tid bruker dere? Anonymous poster hash: d9acb...f72
me_87 Skrevet 29. august 2013 #2 Skrevet 29. august 2013 Maks 5 minutter. Snakker litt mer personale om dagens hans,også drar vi hjem å begynner på middagen.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #3 Skrevet 29. august 2013 Alt fra 2 min. til 15 min. Stort sett så kommer hun meg i møte (barna er ute til de blir hentet) ved porten og da går vi rett hjem. Noen ganger tar det litt engre tid fordi hun skal vise meg noe, leke ferdig eller fordi jeg skal si noe til av en de ansatte, men stort sett så tar hentingen 2 min. Anonymous poster hash: b74e4...653
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #4 Skrevet 29. august 2013 Uten kjøring? Mellom 5-15 minutter eller rundt der. Med kjøring kan du legge til 15 min + 15 min. Anonymous poster hash: 8fca7...8c6
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #5 Skrevet 29. august 2013 Max 10 minutter. Både jeg og ungene er sultne så vi drøyer ikke lenge. 2 barn som skal kles av/på og inn i bilen. Hender største skal vise meg noe, men det er ikke hver dag og tar stort sett ikke mer enn et par minutter. Snakker med de ansatte om hvordan dagen har vært så drar vi hjem. Anonymous poster hash: ceedf...696
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #6 Skrevet 29. august 2013 Mulig jeg bør sette opp tempoet litt da Har brukt god tid nå ettersom hun nettopp har startet der. HI Anonymous poster hash: d9acb...f72
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #7 Skrevet 29. august 2013 Næsj, vil du bruke god tid så gjør du det den dagen når alt må gå fort fordi dere har annet å rekke kommer tidsnok. Nyt tiden og roen Jeg gjør det samme, stresser ikke, og går stort sett når ungen er ferdig med å vise det han vil og jeg har fått info om hvordan dagen har vært. Noen gangen vil han gå med en gang og da gjør vi det. Null stress. bedre å bli lenger på slutten enn på begynnelsen av dagen. Anonymous poster hash: 706c0...8a2
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #8 Skrevet 29. august 2013 Er ganske kjapp med leveringen, for hun blir lei seg når hun skjønner jeg skal gå og da vil jeg ikke dra det ut. Så prat med de ansatte, påfyll av bleier etc tar vi ved henting. HI Anonymous poster hash: d9acb...f72
moota m storebror&lillebror Skrevet 29. august 2013 #10 Skrevet 29. august 2013 Nå har minsten akkurat begynt på skolen, men jeg brukte fra 5 minutter til 30 minutter på henting og levering utenom kjøring. Liker godt å prate med de ansatte, andre foreldre, barnet mitt og noen ganger andre barn
snøsnø Skrevet 29. august 2013 #11 Skrevet 29. august 2013 Som regel 15-30 min. Lar barnet fullføre aktivitet om hun driver med noe, snakker litt med barnet og andre barn og voksne. Veldig greit å være en tilstedeværende foreldre på barnets "arbeidsplass".
Mamalarma Skrevet 29. august 2013 #12 Skrevet 29. august 2013 Alt fra 5 - 20 minutt, alt ettersom hva som skjer rundt henting. Har hentet og de har holdt på med noe, så vil gutten gjerne gjøre seg ferdig. Eller vi snakker med de voksne, bruker tid i garderoben med å skifte (spesielt ved regntøy). Orker ikke stresse når vi skal hjem, bruker den tiden det tar.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #13 Skrevet 29. august 2013 Jeg har to unger som går på hver sin avd, så bruker kanskje 10-15 min. Har god tid og ingen grunn til å stresse. Kan av og til være igjen i bhg og leke litt ute hvis de har lyst. Anonymous poster hash: 9d511...086
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #14 Skrevet 29. august 2013 bruker ganske lang tid.. sitter ofte og skravler litt med de ansatte mens hun gjør seg ferdig med det hun holder på med.. sjekker at hun har alt hun trenger i hylla si osv.. vil si jeg bruker 10-20 minutter minst Anonymous poster hash: 91861...672
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå