Gå til innhold

Aldri omgangssyken....hmmm...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min sønn på 5 år har ALDRI hatt omgangssyken. Han har kun kastet opp en gang i sitt liv, og det var for noen år siden da han satte en liten matbit i halsen (det gikk fint til orientering.. :) ) Vi har vært mye rundt på reiser, han har spist softis i Egypt, svelget basseng vann fra ymse land, pølser i Hellas osv.... Det har hendt at både jeg og min samboer har fått litt "vrimle-mage" (uten oppkast) på noen turer, men aldri lillemann. Er selvfølgelig veldig glad for at han har fått slippe å ha omgangssyken! Men jeg synes det er litt rart... Noen andre som har barn som han, eller som har noen teorier om hvorfor det er sånn? Litt utover at han bare har sterk mage... :P

Undrende mor.... 

Anonymous poster hash: ae4c9...edb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her i huset har vi en 2,5 åring som aldri har kasta opp (ja, går i barnehage og det har vært omgangssyke der flere ganger). Selv har jeg heller ikke hatt det på maaange år. Vi er flink å vaske hender når vi vet det går magesjuke, men bruker aldri antibak eller sånne ting. Har venner som bruker det masse og de er støtt og stadig syke hele gjengen.

Anonymous poster hash: 77e76...8a0
Skrevet

Samme her i gården. En på 4 år som aldri har hatt omgangssyken til tross for at både jeg og far har hatt det. H*n ble rett og slett ikke smittet! Minste på 2 år har også sluppet unna. Begge er i bhg. Bank i bordet sier jeg bare!!!

Skrevet

Det du sier om "aldri antibac" er jeg helt enig i. Har selv mange venner som nermest bader ungene i det og som aldri lar de ta på noenting ute osv... de barna har omgangssyken flere ganger i året. Gjelder sikkert ikke alle, men de jeg kjenner hvertfall :P

Anonymous poster hash: ae4c9...edb
Skrevet

'vrimle-mage' - det var et fint uttrykk! :-(

Skrevet

'vrimle-mage' - det var et fint uttrykk! :-(

Skulle selvsagt være :-), ikke suremunn

Skrevet

Min niese var 7 år første gangen hun hadde omgangssyke. Hun er nå 14 år og har aldri hatt det siden. De er ikke opptatt av å holde det rent hjemme, for å si det slik. Tror ikke de vet hva antibac er.

Anonymous poster hash: 62419...18c
Skrevet

Her og :) *Bank i bordet*

Har en 5-åring som har hatt omgangssyken 1 gang. Hun har gått i bhg fra hun var 1,5 år. Snørrete og feber har hun hatt, men hun er aldri syk spesielt lenge.

Men jeg og pappaen er heller aldri syke. Heldigvis! *Banker en gang til jeg bare for å være sikker*.... :P

Anonymous poster hash: 4c72c...597

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...