Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #1 Skrevet 29. august 2013 Jeg har en svigerinne som dropper alt hun eier og har og gjør om planer så fort mammaen hennes ringer/trenger hjelp. Og det irriterer meg litt nå kjenner jeg,. Først kommende søndag er vi alle bedt på middag hos svigers,men i dag kommer svigerinnen min og sier at hun ikke kommer. Grunnen var at hun hadde pratet med mammaen sin og hun trengte barnevakt på minste dattera og da skulle svigerinna mi dra dit og passe hun i stedet for middag som har vært planlagt i tre uker.. Dette er absolut ikke første gang hun avlyser sånt fordi mammaen trenger hjelp eller kommer på besøk. Hun har til og med tvingt mannen sin til og nekte dattera si fra første forhold og komme i helgene fordi lillesøstra hennes må sove der og da er ikke plass til dattera hans.. Vi har også hatt planer om og ha med barna på lekeland sammen,men halv time før vi skal dra ringer hun og avlyser fordi mammaen hennes skulle komme på kaffe. Er dette noe jeg kan si fra til henne om,at jeg synes det blir feil hun avlyser alt bare mammaen hennes ringer/trenger hjelp? Eller burde jeg bare fortsette og holde munn og la vær og si noe??? Anonymous poster hash: 23fee...b06
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #2 Skrevet 29. august 2013 Ja, kjære vene. Det er greit å avlyse dersom et familiemedlem er i en akutt knipe, men ikke for noe sånt som det. Jeg ville bare latt være å foreslå å gjøre noe sammen. Hvis hun foreslo ville jeg sagt at jeg ikke ønsket å gjøre avtaler som jeg visste det var så stor sjanse for at ble brutt. Det hun gjør er å si rett ut at avtaler med deg bare er interessante så lenge moren ikke ber om hjelp. Det er hinsides dårlig folkeskikk! Anonymous poster hash: f07f6...7ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå