Gå til innhold

Det er så urettferdig!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så lei meg men også litt sint. Har vært i et voldelig forhold i 4 år. I begynnelsen var han snill og den perfekte mannen, før han begynte å bli sykelig sjalu, begynte å slå meg, være utro, ta med seg jenter når jeg ikke var der, brukte hasj...og det tok meg 2 år å forlate ham, hvor han ødela meg psykisk, jeg var ikke i stand til noe. Gråt hver dag og trodde at alt var min feil. Det tok meg ett år å bli normal igjen. Livet kunne gå videre. Men jeg angrer på de årene han tok fra meg, jeg angrer på at jeg ikke gikk før... Tiden gikk, og jeg møtte min drømmemann. Han er så god, snill, han forstår meg, han vet når jeg har det vondt, han viser meg hver dag at han er glad for at han har meg. Jeg ble gravid to ganger, hvor begge endte opp med SA. Vi hadde det fint i 2 år, før jeg begynte å bli dårlig psykisk, jeg er blitt redd for alt, angst har tatt over kroppen min. Jeg har lyst på barn , jeg har lysta bli mamma, jeg har lyst å bli frisk, men det tar tid... Også midt oppi det hele får jeg vite at eksen har blitt far, ungen er på 7 år... Fy faen! Det er så urettferdig. Hva er det jeg har gjort som har fortjent å slite som dette? Istedenfor at jeg nå skal ha rolig og fint liv, så sliter jeg psykisk. Jeg har mest lyst å si at jeg hater eksen for at han har ødelagt meg. Skulle ønske at jeg aldri hadde møtt ham. :( Livet er så urettferdig.

Anonymous poster hash: 4ab50...c40

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skjønner godt at du føler at ting er urettferdig. Du har fult lov til å hate eksen for det han hr gjort mot deg, men ta det fra en som forstår, det er mye bedre å få ut det du føler mot eksen. Finn deg en plass der du kan skrike og si alt du har lyst til å si til han. eller skriv det ned og så ødelegg det du har skrevet. Det hjelper. Har vært der selv, hatet eksen en god stund, til jeg fant ut at hvorfor skal han få ødelegge mer av livet mitt???

hvis du ikke allerede har gjort det, så prat med legen din og si at du trenger å prate med noen. det hjelper også, få ut følelsene. fortelle de til noen som er helt objektiv og dermer få redskapene til å jobbe med og fikse de følelsene du har. 

Lykke til, dette går bra=) Og husk; prat med samboeren din om hvordan du føler deg=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...