Ulykkesfuglen=lykke aug-11 Skrevet 29. august 2013 #1 Skrevet 29. august 2013 Dere som går privat, har dere masse penger? Vi har nok råd til det og alt sånn, men mannen min vol absolutt ikke bruke SÅ MYE penger på det. Er jeg den eneste her med sånn mann?
Tante_Esel Skrevet 29. august 2013 #2 Skrevet 29. august 2013 ingen vil vel bruke så mye penger... men ... her er det greit for oss begge... vi er enige om at det er det her vi vil.... Vi vil bli foreldre.. og vi vil kjempe for det! vi har bla. solgt båten vår, for å få råd... Og det koster MYE mer å evt adoptere... jeg søkte om støtte i et fond for barnløse fikk invilget 15 000 HURRA! ikke alle er så heldig, men jeg var det i hvert fall huskr ikke hva stiftelsen heter... fant det på ønskebarn sine sider tror jeg
Gilette Skrevet 29. august 2013 #3 Skrevet 29. august 2013 Dere som går privat, har dere masse penger? Vi har nok råd til det og alt sånn, men mannen min vol absolutt ikke bruke SÅ MYE penger på det. Er jeg den eneste her med sånn mann? Det er en prioriteringssak.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #4 Skrevet 29. august 2013 Dere som går privat, har dere masse penger? Vi har nok råd til det og alt sånn, men mannen min vol absolutt ikke bruke SÅ MYE penger på det. Er jeg den eneste her med sånn mann? Som Gilette skrev, det handler om prioritering. Jeg lever nøkternt ellers, og bruker lite penger på klær, telefoner og tekniske ting venner og andre ser på som nødvendigheter. Jeg har hittil brukt godt over 100000 på dette, og gir meg ikke ennå. Det jeg ikke får spart opp låner jeg på boligen, flexilån... Anonymous poster hash: c850c...8ec
Fighter`n Skrevet 29. august 2013 #5 Skrevet 29. august 2013 Vi er servitører begge to, så lønningene er veldig lave Men vi har tatt opp lån + bruker alle feriepengene og restskattpengene (når det er noen) til barneproduksjon. Har kun gått privat....men står i kø i det offentlige. Kan ta 1,5 år før vi er inne i systemet deres, så vi klarer ikke vente.
klishe89 Skrevet 29. august 2013 #6 Skrevet 29. august 2013 Vi er studenter begge to og har kun en liten prosentstilling hver. Vi jobber masse i ferier og tar de ekstravaktene vi får. Lever nøkternt. Har spart over 100000 hittil i år pluss at vi kjøpte bil med oppsparte midler. Det handler om prioriteringer. Dette er noe vi begge vil og da jobber vi for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå