Gå til innhold

det å føle seg driti ut!!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Et lite Seinfeldsk øyeblikk på Statoil i går...... Jeg står utenfor kundetoalettet og venter på tur... skal ikke gjøre noen banebrytende ting, bare ha ut litt cola. Mye Cola, faktisk. Det er ikke et alternativ å vente til neste bensinstasjon. Jeg har begynt å få kinesisk ansiktsfarge. Endelig vris låsen om, og døren åpnes. Mannen som peser ut av doen har et panisk blikk. Som om han nettopp har ove...rlevd en frontkollisjon på trehjulssykkel mot et vogntog på E18. Han svetter. Han peser. Kroppsformen hans bærer preg av at han glemte å ta av seg dyna før han kledde på seg i dag tidlig.
Han tar med seg prostataundersøkelsesblikket sitt og forsvinner. Farlig fort. Det er min tur. Allerede i døråpningen skjønner jeg at jeg er i trøbbel. Før jeg når fram til doen, griner jeg mer enn en gjennomsnittsblitzer under Oslopolitiets tåregassangrep. Hva i helvete har denne mannen spist? Hoggorm? Malingen flasser fra taket. Jeg holder pusten mens jeg forsøker å få Colaen ut med et trykk som kunne ha slukket en kirkebrann på fire sekunder.
Underveis må jeg puste. Jeg må jo det. Fuck teorien om kometnedslag. Nå vet jeg hva dinosaurene døde av. Herre Jesus! Det er som om kanarifugler dør i flokk rundt meg, blikket blir stadig mer tåkete, og elementer av grevling sniker seg inn i odøren fra mannen som så ut som om han hadde sluttet å drite i april i fjor.

Hadde mannen gitt ut egen parfyme, hadde den fått navnet "Eau de Svartedauen" med et hint av lik og roadkill. Jeg er endelig ferdig..... vasker hendene mens jeg merker at jeg blir skjeløyd og at hørselen er i ferd med å forsvinne på det ene øret. Ikke faen om jeg trekker pusten en gang til. Jeg famler meg frem til døra... river den opp...... og stirrer rett inn i øynene på en nydelig kvinne.... som venter på tur. Jeg ser på henne at jeg ser ut som om jeg nettopp har overlevd en frontkollisjon på trehjulssykkel mot et vogntog på E18.
Jeg svetter. Jeg peser. Kanskje har forrige dogjest bare pisset han også? Kanskje er doen et forvandlingsskap som gjør oss alle til Ringeren fra Notre Dame, etter at en eller annen kunde la igjen Tsjernobyl-ruka fra lille helvete der inne? Jeg smiler forsiktig til henne, før jeg tar løpefart og forsvinner så fort jeg kan. Jeg hører gispene hennes på lang avstand... skjønner at hun gjør korsets tegn der inne...... og tenker at jeg ikke kan leve med ansvaret for byllepestaromaen i det lille rommet. Jeg vet ikke om hun hadde nådd frem til doen.... men jeg løp tilbake, presset leppene mot nøkkelhullet og ropte: "JEG BARE PISSA!!!"

Anonymous poster hash: 0cc44...5ee
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fantastisk :)

Anonymous poster hash: bdfd2...720
Skrevet

Da var dagen reddet, med en real latterkule før jeg forlater huset. Tusen takk! 

Anonymous poster hash: ddbcb...a80
Skrevet (endret)

Haha ler meg ihjel!! Fantastisk skrevet:) haha

Endret av ღTyrkiskPepperღ
Skrevet

Du må bli forfatter! Gleder meg til å lese boka di!! :):)

Skrevet

Haha :D  Godt skrevet!!! :D

Skrevet

he he ler så jeg griner her. 

Skrevet

Den er henta fra facebook :) er neppe hi som har forfattet det :P

Men morro er den :)

Anonymous poster hash: 227a5...1fd

Skrevet

Et lite Seinfeldsk øyeblikk på Statoil i går...... Jeg står utenfor kundetoalettet og venter på tur... skal ikke gjøre noen banebrytende ting, bare ha ut litt cola. Mye Cola, faktisk. Det er ikke et alternativ å vente til neste bensinstasjon. Jeg har begynt å få kinesisk ansiktsfarge. Endelig vris låsen om, og døren åpnes. Mannen som peser ut av doen har et panisk blikk. Som om han nettopp har ove...rlevd en frontkollisjon på trehjulssykkel mot et vogntog på E18. Han svetter. Han peser. Kroppsformen hans bærer preg av at han glemte å ta av seg dyna før han kledde på seg i dag tidlig.

Han tar med seg prostataundersøkelsesblikket sitt og forsvinner. Farlig fort. Det er min tur. Allerede i døråpningen skjønner jeg at jeg er i trøbbel. Før jeg når fram til doen, griner jeg mer enn en gjennomsnittsblitzer under Oslopolitiets tåregassangrep. Hva i helvete har denne mannen spist? Hoggorm? Malingen flasser fra taket. Jeg holder pusten mens jeg forsøker å få Colaen ut med et trykk som kunne ha slukket en kirkebrann på fire sekunder.

Underveis må jeg puste. Jeg må jo det. Fuck teorien om kometnedslag. Nå vet jeg hva dinosaurene døde av. Herre Jesus! Det er som om kanarifugler dør i flokk rundt meg, blikket blir stadig mer tåkete, og elementer av grevling sniker seg inn i odøren fra mannen som så ut som om han hadde sluttet å drite i april i fjor.

Hadde mannen gitt ut egen parfyme, hadde den fått navnet "Eau de Svartedauen" med et hint av lik og roadkill. Jeg er endelig ferdig..... vasker hendene mens jeg merker at jeg blir skjeløyd og at hørselen er i ferd med å forsvinne på det ene øret. Ikke faen om jeg trekker pusten en gang til. Jeg famler meg frem til døra... river den opp...... og stirrer rett inn i øynene på en nydelig kvinne.... som venter på tur. Jeg ser på henne at jeg ser ut som om jeg nettopp har overlevd en frontkollisjon på trehjulssykkel mot et vogntog på E18.

Jeg svetter. Jeg peser. Kanskje har forrige dogjest bare pisset han også? Kanskje er doen et forvandlingsskap som gjør oss alle til Ringeren fra Notre Dame, etter at en eller annen kunde la igjen Tsjernobyl-ruka fra lille helvete der inne? Jeg smiler forsiktig til henne, før jeg tar løpefart og forsvinner så fort jeg kan. Jeg hører gispene hennes på lang avstand... skjønner at hun gjør korsets tegn der inne...... og tenker at jeg ikke kan leve med ansvaret for byllepestaromaen i det lille rommet. Jeg vet ikke om hun hadde nådd frem til doen.... men jeg løp tilbake, presset leppene mot nøkkelhullet og ropte: "JEG BARE PISSA!!!"

er den fra han med dobbelt navn og etternavn på k? Da har vi nemlig samme venn på fb ;)

Anonymous poster hash: f74a4...a99

Skrevet

SÆRT Å LEGGE UT VENNERS FACEBOOK-STATUS HER INNE (uten å oppgi kilde og si at du ikke har skrevet det selv)

Anonymous poster hash: 9ab85...305
Skrevet

jeg har ikke skryti på meg¨å skrevet denne her...aner ikke hvem som har skrevet den, jah den er fra facebook og jah jeg lo meg skakk og tenkte, dette ville nok ta litt negativitet, familiehverdags slit vekk litt, runde av en formiddag med noe som får deg til og dra på smilebandet. jeg skulle gjerne ha skrevet noe bra selv, men mange legger ut visdomsord de ikke selv har skrevet og ingen klager på det.. håper dere alle nøyt det og lese denn for det gjorde jeg etterfulgt av en god latter.. :) jeg ønsker dere alle en god dag :)

HI

Skrevet

jeg er ikke venn med han som har skrevet denne... den fattet bare min lattermilde side :) den er nokk spredt godt over hele landet nå :)

Skrevet

jeg er ikke venn med han som har skrevet denne... den fattet bare min lattermilde side :) den er nokk spredt godt over hele landet nå :)

okei :) han legger ut ganske mange fantastiske historier :)

Skrevet

hils han og si at han er en gledespreder :) HI

Skrevet

det skal jeg gjøre :) han ble helt målløs når statusen hans var delt så mange hundre ganger :) du skulle bare lest svaret han sendte tilbake når han fikk en Mail om at han arvet masse penger fra Afrika. Priceless :)

Skrevet

det skal jeg gjøre :) han ble helt målløs når statusen hans var delt så mange hundre ganger :) du skulle bare lest svaret han sendte tilbake når han fikk en Mail om at han arvet masse penger fra Afrika. Priceless :)

Noe du faktisk kan gjøre fordi han har åån profil

Anonymous poster hash: 63606...7b5

Gjest 2prinsesser11&12
Skrevet (endret)

Ler så jeg griner, samme om det er du selv som har skrevet det eller ikke! ;) Gjorde dagen min 100 ganger bedre hvertfall :D Priceless ;D

Endret av 2prinsesser11&12
Skrevet

Noe du faktisk kan gjøre fordi han har åån profil

Anonymous poster hash: 63606...7b5

ja da er det bare og lese da :)

Gjest Dr. Grey
Skrevet

Huff huff, går mot 30, og bæsjehumor slutter aldri å være hysterisk morsomt! :D Ler så tårene spruter!

Har den som har forfattet dette en blogg? I såfall vil jeg lese den! :)

Skrevet

:-)

Skrevet

Huff huff, går mot 30, og bæsjehumor slutter aldri å være hysterisk morsomt! :D Ler så tårene spruter!

Har den som har forfattet dette en blogg? I såfall vil jeg lese den! :)

han har dessverre ingen blogg....

Skrevet

Et lite Seinfeldsk øyeblikk på Statoil i går...... Jeg står utenfor kundetoalettet og venter på tur... skal ikke gjøre noen banebrytende ting, bare ha ut litt cola. Mye Cola, faktisk. Det er ikke et alternativ å vente til neste bensinstasjon. Jeg har begynt å få kinesisk ansiktsfarge. Endelig vris låsen om, og døren åpnes. Mannen som peser ut av doen har et panisk blikk. Som om han nettopp har ove...rlevd en frontkollisjon på trehjulssykkel mot et vogntog på E18. Han svetter. Han peser. Kroppsformen hans bærer preg av at han glemte å ta av seg dyna før han kledde på seg i dag tidlig.Han tar med seg prostataundersøkelsesblikket sitt og forsvinner. Farlig fort. Det er min tur. Allerede i døråpningen skjønner jeg at jeg er i trøbbel. Før jeg når fram til doen, griner jeg mer enn en gjennomsnittsblitzer under Oslopolitiets tåregassangrep. Hva i helvete har denne mannen spist? Hoggorm? Malingen flasser fra taket. Jeg holder pusten mens jeg forsøker å få Colaen ut med et trykk som kunne ha slukket en kirkebrann på fire sekunder.Underveis må jeg puste. Jeg må jo det. Fuck teorien om kometnedslag. Nå vet jeg hva dinosaurene døde av. Herre Jesus! Det er som om kanarifugler dør i flokk rundt meg, blikket blir stadig mer tåkete, og elementer av grevling sniker seg inn i odøren fra mannen som så ut som om han hadde sluttet å drite i april i fjor. Hadde mannen gitt ut egen parfyme, hadde den fått navnet "Eau de Svartedauen" med et hint av lik og roadkill. Jeg er endelig ferdig..... vasker hendene mens jeg merker at jeg blir skjeløyd og at hørselen er i ferd med å forsvinne på det ene øret. Ikke faen om jeg trekker pusten en gang til. Jeg famler meg frem til døra... river den opp...... og stirrer rett inn i øynene på en nydelig kvinne.... som venter på tur. Jeg ser på henne at jeg ser ut som om jeg nettopp har overlevd en frontkollisjon på trehjulssykkel mot et vogntog på E18.Jeg svetter. Jeg peser. Kanskje har forrige dogjest bare pisset han også? Kanskje er doen et forvandlingsskap som gjør oss alle til Ringeren fra Notre Dame, etter at en eller annen kunde la igjen Tsjernobyl-ruka fra lille helvete der inne? Jeg smiler forsiktig til henne, før jeg tar løpefart og forsvinner så fort jeg kan. Jeg hører gispene hennes på lang avstand... skjønner at hun gjør korsets tegn der inne...... og tenker at jeg ikke kan leve med ansvaret for byllepestaromaen i det lille rommet. Jeg vet ikke om hun hadde nådd frem til doen.... men jeg løp tilbake, presset leppene mot nøkkelhullet og ropte: "JEG BARE PISSA!!!" Anonymous poster hash: 0cc44...5ee

Har sett den på FB i dag

Anonymous poster hash: 3d802...d2b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...