Gjest Emea Skrevet 29. august 2013 #1 Skrevet 29. august 2013 Fortell meg om drømmeferien din både med og uten barn. Trenger ikke å være en ferie du har vært på eller planlegger. Ingen økonomiske begresninger. Legg gjerne ved linker til sted/hotell/osv.
Englenemine Skrevet 29. august 2013 #2 Skrevet 29. august 2013 Har ikke linker men drømmeferie med barn Disneyland Paris ( vært der to ganger) og Disneyland I USA (vært der en gang) uten barn: shopping / kosetur med mannen i New York, London og Paris.
marsve Skrevet 29. august 2013 #3 Skrevet 29. august 2013 Drømmeferien uten må være hvor som helst. Hyttetur gjerne. Storbyferie med fint hotell. Syden. Kanskje ekstravagant ferie til maldivene. Drømmeferie med ungene må bli Disney World i Florida tror jeg..
Ugl@ ruger... Skrevet 29. august 2013 #5 Skrevet 29. august 2013 Vi skal på drømmeferien for barna straks. Leilighetshotell med pirat-tema i Santa Ponsa på Mallorca. Reiser i helga. Blir godt med sol og varme ei ukes tid. Drømmeferien min er nok Maldivene eller noe i den duren.
Light of my life Skrevet 29. august 2013 #6 Skrevet 29. august 2013 Maldivene uten barn ihvertfall. Leie luksushus i Italia nær en fin strand og med svømmebasseng for drømmeturen med barn Åh, nå fikk jeg lyst til å reise! Blir kanskje Italia neste år
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #7 Skrevet 29. august 2013 Drømmeferie med barna er tur i Europa og dra i masse forskjellige fornøyelsesparker. Drømmeferie for oss voksne er Pokertur til Las Vegas og shoppingtur i New York. Vi er ikke så glad i strandlivet Anonymous poster hash: 3f565...5e2
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #8 Skrevet 29. august 2013 Drømmeferien med småbarn: 2 uker på Club Med fordi de har geniale aktiviteter for barn og voksne. Med litt større barn: safari i Afrika. Drømmeferien uten barn: på loffen i Laos, Cambodia og Vietnam. Eller India. Eller Japan, dersom budsjettet er helt ubegrenset. Anonymous poster hash: f817a...f57
Papegøyeblomst Skrevet 29. august 2013 #9 Skrevet 29. august 2013 Jeg er så heldig å allerede ha vært på drømmeferien, til Galapagosøyene. Det svei i lommeboka, men var verdt hver eneste krone: http://www.mtsobek.com/trip/galapagos-wildlife-adventure-cruise Dette reiseselskapet anbefales på det sterkeste hvis du ønsker ( og har råd, selvsagt) en unik reiseopplevelse. Jeg har reist med dem flere ganger ( jeg var rik en kort periode av livet, sukk).. Ellers er Sri Lanka øverst på lista nå, rundreise med sønnen min ( men blir nok flere år til) Uten barn ville jeg dradt til Bora-Bora, Tahiti og Påskeøya.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå