Gå til innhold

Drømmeferien, med og uten barn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fortell meg om drømmeferien din både med og uten barn. Trenger ikke å være en ferie du har vært på eller planlegger. Ingen økonomiske begresninger. Legg gjerne ved linker til sted/hotell/osv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke linker :) men drømmeferie med barn Disneyland Paris ( vært der to ganger) og Disneyland I USA (vært der en gang) uten barn: shopping / kosetur med mannen i New York, London og Paris.

Skrevet

Drømmeferien uten må være hvor som helst. Hyttetur gjerne. Storbyferie med fint hotell. Syden. Kanskje ekstravagant ferie til maldivene. Drømmeferie med ungene må bli Disney World i Florida tror jeg..

Skrevet

Vi skal på drømmeferien for barna straks. Leilighetshotell med pirat-tema i Santa Ponsa på Mallorca. Reiser i helga. Blir godt med sol og varme ei ukes tid. Drømmeferien min er nok Maldivene eller noe i den duren.

Skrevet

Maldivene uten barn ihvertfall. Leie luksushus i Italia nær en fin strand og med svømmebasseng for drømmeturen med barn :)

Åh, nå fikk jeg lyst til å reise! Blir kanskje Italia neste år :)

Skrevet

Drømmeferie med barna er tur i Europa og dra i masse forskjellige fornøyelsesparker.

Drømmeferie for oss voksne er Pokertur til Las Vegas og shoppingtur i New York.

Vi er ikke så glad i strandlivet ;)

Anonymous poster hash: 3f565...5e2

Skrevet

Drømmeferien med småbarn: 2 uker på Club Med fordi de har geniale aktiviteter for barn og voksne. Med litt større barn: safari i Afrika.

Drømmeferien uten barn: på loffen i Laos, Cambodia og Vietnam. Eller India. Eller Japan, dersom budsjettet er helt ubegrenset.

Anonymous poster hash: f817a...f57

Skrevet

Jeg er så heldig å allerede ha vært på drømmeferien, til Galapagosøyene. Det svei i lommeboka, men var verdt hver eneste krone:

http://www.mtsobek.com/trip/galapagos-wildlife-adventure-cruise

Dette reiseselskapet anbefales på det sterkeste hvis du ønsker ( og har råd, selvsagt) en unik reiseopplevelse. Jeg har reist med dem flere ganger ( jeg var rik en kort periode av livet, sukk)..

Ellers er Sri Lanka øverst på lista nå, rundreise med sønnen min ( men blir nok flere år til)

Uten barn ville jeg dradt til Bora-Bora, Tahiti og Påskeøya.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...