Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #1 Skrevet 29. august 2013 Jeg holder på å bli gal! Jeg er så anspent i kjeven min! Det er så mye som foregår i livet mitt for tiden, at jeg har begynt å bite tennene hardt sammen når jeg sover. Hver dag våkner jeg med verking i under- og over kjeven samt kinnene. Det gjør vondt å massere der, og det er kun musklene som er anspente, ingenting galt med tenner eller tannkjøtt. Så nå håper jeg at noen av dere har noen fantastiske teknikker jeg kan prøve meg på? Anonymous poster hash: 15e7a...749
<3 2G <3 Skrevet 29. august 2013 #2 Skrevet 29. august 2013 Slappe av var det Naprapaten min sa Pluss biteskinne. Jeg gjør det samme, også når jeg er stresset å konsentrere meg på dagtid.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #3 Skrevet 29. august 2013 Har skinne noe for seg altså? Har vært til behandling hos manuellterapuat i dag, som strakk kjeven mens tårene stod i øynene på meg. Det føles foreløpig veldig bra, har time igjen til uken. Anonymous poster hash: 15e7a...749
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #4 Skrevet 29. august 2013 Perkusjonsterapi! Helt genialt! Anonymous poster hash: 4ecab...f2d
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #5 Skrevet 29. august 2013 Sliter med det samme. Pleier å åpne munnen på vidt gap, og så dytte igjen munnen med knyttneven under haka samtidig som jeg bruker kjevemuskulaturen for å holde igjen slik at det blir motstand. Det er en fin øvelse. Anonymous poster hash: 8b244...a46
Mamma til to gulljenter Skrevet 29. august 2013 #6 Skrevet 29. august 2013 Jeg har også biteskinne, og ja, det hjelper absolutt. Tar litt tid å venne seg til å bruke den, for det kjennes ikke akkurat helt naturlig å ha den på, men gjør underverker på kjeve og nakke her :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå