Gå til innhold

Uke 23.... Ny magisk grense!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er når du er 24 uker at den magiske grensen er nådd. Det er nesten bare Storbritannia i Europa som forsøker å redde barna uke 23, og dette er et stort politisk spørsmål fordi det brukes ufattelig mange midler til noe som man nesten aldri lykkes med. 1 av 100 vokser opp og blir friske. Men fra uke 24 er prognosene mye bedre, og derfor har de aller fleste land lagt seg på denne grensen.

Det er vel når man er fullgåtte 23 uker, er det ikke..?? Uansett, jeg kjenner veldig på den selv og, at når jeg er 23+1, da skal jeg ta en liten dans :P  For meg er neste milepæl uke 32, så nå syns jeg tiden går veldig treigt igrunn... :P  Men for all del,jeg er glad for hver uke som går ;) Vi feirer det vi feire kan HH80 ;)

Annonse

Synes 26 fullgåtte uker er magisk, det var tidligere grensen mellom abort og tidlig fødsel.

( derfor det er da man kan søke om svangerskapspenger/ engangsstønad )

Er det i dag :)

Men nå er det jo blitt 23 uker som har den magiske grensen, gratulerer :)

for oss er den det 23-24 som er det magiske, då me mista i starten av 24 i fjor. Men svangerskapspengar kan ein då søka om frå dag 1 dersom ein har ein jobb som ikkje er bra i svangerskapet. Må vel meine foreldrepengar??

Vi holder en finger på 25. september som en magisk dato for oss. Den dagen er vi 25+0, og sjansene for at mini overlever er mye større. Vi teller dager, og tiden snegler seg avgårde. Tungt å gå sånn å vente, ikke kunne gjøre noe, bare vente... Er 21+6 i dag.

Så trist browneyes !!! Hva skjedde siden dere mistet så sent ?

Fekk svangerskapsforgiftning og guten vår fekk for lite næring. Sannsynligvis ein feil i morkaka. Var, og er framleis, heilt grusomt, men no prøver me å sjå framover og håpar at det går bra denne gongen!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...