Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #1 Skrevet 29. august 2013 Og dere som fikk flere barn etter det, kom de også med stumpen først? Førstemann kom med foten først. Var en komplisert og lang fødsel, som resulterte med tang på slutten. Fikk beskjed om at sjansen for flere setefødsler var til stede når jeg først hadde vært gjennom en? Anonymous poster hash: 93283...544
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #2 Skrevet 29. august 2013 JEG!!!! Og aldri mer. Husker fødselslegen som kom på jobb dagen etter var forbannet på personalet da han er sterkt i mot å gjennomføre setefødsler pga. komplikasjoner og farer for barnet. Setefødsel....det var gruuuusomt. Utpressingsfasen varte lenge, baby var BLÅ da den kom ut og jeg var så medtatt, mistet masse blod. Fødte to barn vaginalt før det, setefødsel var desidert noe av det verste jeg har opplevd. Anonymous poster hash: 0c440...8e1
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #3 Skrevet 29. august 2013 JEG!!!! Og aldri mer. Husker fødselslegen som kom på jobb dagen etter var forbannet på personalet da han er sterkt i mot å gjennomføre setefødsler pga. komplikasjoner og farer for barnet. Setefødsel....det var gruuuusomt. Utpressingsfasen varte lenge, baby var BLÅ da den kom ut og jeg var så medtatt, mistet masse blod. Fødte to barn vaginalt før det, setefødsel var desidert noe av det verste jeg har opplevd. Anonymous poster hash: 0c440...8e1 Tok med et smilefjes i overskriften for at det ikke skulle høres så fælt ut.. Men jeg sitter igjen med samme oppfatning som deg. Jeg fikk beskjed om at jeg hadde rett på KS, for bekkenet mitt var for smalt. Skulle få KS to dager etter termin, for setebabyer kom aaaaldri FØR termin. (KK Bergen). Denne babyen ville ut 2 uker før termin. Så jeg fikk beskjed om, og siterer "Kvinner er født til å føde, og vi tar ikke KS, med mindre det er i fare for barnet". Min gutt var også blå. Pustet ikke selv. Hadde navlesnoren 5 ganger rundt halsen, og knakk ankelen (foten kom jo først). Det hele var ganske skremmende. Jeg fikk heller ingen samtale etter fødselen. Kom på barsel, og fikk ikke ligge i sengen med baby, måtte opp og gå pronto. Hadde mye smerter og var generelt svak. Fikk da beskjed av legen at jeg måtte ta meg sammen, fordi det var jo "bare" en fødsel.. Var så fortvilet. Nå er jeg gravid igjen, og kjenner at KK Bergen er helt uaktuelt! Derfor jeg spør, om noen hadde opplevd flere setefødlser etterhverandre, om det faktisk er en sammenheng. Og hvilke valg kan jeg stå for selv? Jeg makter ikke å oppleve dette flere ganger. Nå har jeg hørt at KK Bergen er generelt imot KS, med mindre det står om liv. Anonymous poster hash: 93283...544
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå