Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #1 Skrevet 29. august 2013 de seg når man er gravid? Og er det slik at når man er gravid så skal man være forsiktig å gå på toalettet og trykke? Noen som har vært plaget med mye luft i magen tidelig i svangerskapet? Anonymous poster hash: 00eb5...b6d
<3 2G <3 Skrevet 29. august 2013 #2 Skrevet 29. august 2013 Det meste kan forandre seg. Å trykke mye på do er ikke bra for noen, hemorider kan du få uansett. Mye luft hele veien, dette fordi forbrenningen roer seg.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #3 Skrevet 29. august 2013 Det meste kan forandre seg. Å trykke mye på do er ikke bra for noen, hemorider kan du få uansett. Mye luft hele veien, dette fordi forbrenningen roer seg. Ok, takk for svar. Helt forvirra jeg. Er første vi prøver på, og har nok lest kanskje litt for mye. Nesten så jeg får panikk for at jeg ikke har særlig med symptomer (leser om alle så får symptomer etter bare to uker). Er 7 uker idag. Eneste jeg har er mye mer luft i magen enn ellers.. Anonymous poster hash: 46594...3ad
<3 2G <3 Skrevet 29. august 2013 #4 Skrevet 29. august 2013 Gratulerer Bare godt med lite symptomer, men det kan å stresse om en tror noe er galt når ett forsvinner.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #5 Skrevet 29. august 2013 Gratulerer Bare godt med lite symptomer, men det kan å stresse om en tror noe er galt når ett forsvinner. Tusen takk for det! Er så etterlengtet denne lille spiren, prøvd i 1,5 år nå. Så kan si jeg er litt ekstra på tå-hev. Prøve å slappe av, å stole på kroppen min. Anonymous poster hash: 46594...3ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå