Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #26 Skrevet 29. august 2013 Jeg tror du heter Wilhelmina, og det er et nydelig navn! Vurderer det til lille i magen faktisk. Absolutt ikke et guttenavn. Anonymous poster hash: 34c12...052
Cat_Woman Skrevet 29. august 2013 #27 Skrevet 29. august 2013 Jeg har et navn som ikke er noe rart eller sært, alle har hørt det før, men det er ganske sjeldent (for min generasjon). Har derfor fått en del kommentarer. Jeg likte det ikke da jeg var liten, men nå er jeg veldig fornøyd. Jeg har også gitt sønnen min et sjeldent navn.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #28 Skrevet 29. august 2013 Jeg syns dette går mye på de voksnes evner jeg da. Noen voksne har bare bestemt seg for at Per og Kari er de eneste godtatte navna. Da jeg ga datteren min navnet Ada trodde jeg ærlig talt ikke jeg ville støte på noen problemer, men der tokk jeg feil gitt. Hun kan være kledd fra topp til tå i rosa og uansett får jeg spørmålet om det er gutt eller jente når jeg sier hva hun heter. Da tenker jeg stort sett inn i meg at noen folk bare mangler evner til å forstå og akseptere! Anonymous poster hash: 51df5...5b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå