Gå til innhold

andre som skal på ul snart?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bare to dager til vi skal på OUL  :D  Å jeg gleder meg.. Er faktisk begynt å kjenne liv også nå, ikke så alt for mye heller da men litt sånn små dunk her å der, så noen ganger føles det ut som den treffer veldig nært urinrøret eller blæra (kommer ett sånn dunk mot det område om dere skjønner)  :P

Håpe disse to dagene går fort! 

Jeg har også vært i dag! :) frisk og fin baby, alt så bra ut og pappan fikk faktisk kjent spark utenpå magen da jeg la meg til på benken. Ny termin 30. Januar. Kjønn ville vi ikke vite denne gang så det blir spennende å se utpå nyåret :)

Annonse

Her gikk det også bra, en perfekt liten gutt som sprellet for pappaen sin (som har veldig lyst å kjenne spark, men som ikkje gjør det enda). "Pung og tiss - det er helt sikkert en gutt" Det er helt spesielt å vite det synes jeg, og såå kjekt :) Jeg fikk en ny ul time i november, for morkaken låg litt lavt, men ingen fare for lillegutt fikk vi vite, så da takker vi bare for ekstra oppfølging, bedre med en time for mye enn for lite :)

Vi var i går og alt stod perfekt til med den lille :-) Og det er en liten guttebass i magen! :) Så da blir det storebror og lillebror hos oss. Er så hyggelig å vite om det er lillebror eller lillesøster som kommer, ikke at det betyr noe hva det er, men veldig hyggelig å vite! :) Ble flyttet litt tilbake, så endelig termin ble 6. februar, 2 dager før storebror har bursdag.... :-P 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...