Gå til innhold

andre som skal på ul snart?

Anbefalte innlegg

Jeg skan på ordinær ul 2. September, er så spent og tiden går så saaakte... Har akkurat sett på et program om tvillinger og trillinger.. Tårene triller og blir så øm om mammahjertet! Men må innrømme jeg er glad det bare er en der inne for min del ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144076333-andre-som-skal-p%C3%A5-ul-snart/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Jeg skal også på OUL 2.september!! Min er på Ullevål, hva med deg? Jeg så forøvrig også på det programmet. Gråt som en foss da den ene tvillingen døde i magen:(

Jeg skal også på Ullevål :) så morsomt!

Jeg skal også 4.sep!:) så mange det var med samme :)

Gleder meg sånn og ser så frem til å se og vite at alt er bra..!:) kjenner mye bevegelser så har troen på at alt er som det skal :)

Har sett 7+1 og 13+2, sist med litt tipping på kjønn så håper vi får skikkelig svar nå;)

Kult at det er så mange som har snart! Lykke til alle sammen! Oppdatert gjerne etterpå :) denne gang har jeg bestemt at vi ikke skal vite kjønn...haha siden mannen har fått viljen sin de andre gangene..håper alt ser bra ut! Spennende tider for alle fremover!

Ultralyd om noen timer!! Gleder meg:) Hadde ul i uke 12 og da sa legen at alt så bra ut så er egentlig ikke bekymret for helsen til den lille, bank i bordet, men man vet jo aldri:/ Lurer fææært på dette med kjønn da, tipper gutt, men blir like glad uansett!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...