bIomstre Skrevet 28. august 2013 #1 Skrevet 28. august 2013 Vet ikke ennå om det er gutt eller jente, det vises visst ikke før etter 3 mnd tid på undulater. Den er i allefall søt! 5 uker, gul og grønn. Den har en veldig stolt mor på 12 år. Selv om hun syntes det var litt skuffende å bare få kvittering og ikke adopsjonspapirer på den... Foreløpig er den stiv av skrekk over sine nye omgivelser. Håper vi får den til å trives. Råd mottas gjerne!
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 28. august 2013 #2 Skrevet 28. august 2013 Åh, vakkert! Gratulerer så mye. Pass godt på småtten og håper for dere at det ikke er et kolikkbarn. Kvirrevirrevittering!!!
☆☆☆ Skrevet 28. august 2013 #3 Skrevet 28. august 2013 (endret) Gratulerer Eg er ikkje glad i fuglar (rotter med vingar), men det er sikkert stas for ein tolvåring å få nokon å ta seg av. Hugsar godt kor glad eg var då foreldra mine gav etter og vi fekk katt (eller, katten flytta inn til oss og foreldra mine synes etterkvart han kunne få bli då det vart klart at opprinnelig eigar ikkje ville ha han). Endret 28. august 2013 av ★
ms.Pond Skrevet 28. august 2013 #4 Skrevet 28. august 2013 Gratulerer! Jeg hadde i min tid to undulater ved navn Smith og Smule. De er husket for to ting. Smith likte å steppe og Smule kræsjet i veggen og datt ned bak senga mi. Herlig med undulater
Gjest Ziva Skrevet 28. august 2013 #6 Skrevet 28. august 2013 (endret) Gratulerer! Min het rikstotto oppkalt etter spillet farfar vant på. Hvis han vant skulle jeg få undulat. Han vant, jeg fikk fugl. La den bli vant til å sitte på hånden og få den ordentlig tam. Og lukk alle vinduer når den lufter vingene Endret 28. august 2013 av Ziva
bIomstre Skrevet 29. august 2013 Forfatter #7 Skrevet 29. august 2013 Takk, takk alle sammen! Her har det heldigvis vært en rolig natt, så ingen kolikk Litt mer nysgjerrig fugl i dag og hele familien plystrer....
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 29. august 2013 #8 Skrevet 29. august 2013 Åh, nå begynte jeg å savne undulaten vi hadde når jeg var liten Heeeelt til jeg kom på hvor mye den bråkte alt for tidlig på morgenen
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 29. august 2013 #9 Skrevet 29. august 2013 Gratulerer! Nå må du ikke gå helt bananas i undulatbabyutstyrbutikken da
bIomstre Skrevet 29. august 2013 Forfatter #10 Skrevet 29. august 2013 Gratulerer! Nå må du ikke gå helt bananas i undulatbabyutstyrbutikken da ...for sent! Men veldig skuffet over at buret ikke passet på basen til den gamle babybilstolen altså, følte ikke sikkerhetsselen satt skikkelig... Nå må jeg vel lære meg å strikke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå