Anonym bruker Skrevet 28. august 2013 #1 Skrevet 28. august 2013 Har du gått rett fra perm til dagpenger? Ble du mast på av nav? Hjalp de deg eller måtte du finne jobb selv? Sliter med å finne på egenhånd :S Anonymous poster hash: 7be38...453
Skautrollet Skrevet 28. august 2013 #2 Skrevet 28. august 2013 nav skulle egentlig hjulpet meg, men det skjedde fint lite, gikk fra perm til dagpenger. håper jeg er litt heldigere denne gangen
Bustetroll Skrevet 28. august 2013 #3 Skrevet 28. august 2013 Jeg er oppi det selv.. Perm går ut den 12, søkte dagpenger fra den dagen.Men så har jeg egentlig krav på lønn i oppsigelsestid fra tidl. arbeidsgiver, da butikken ble lagt ned under permisjon, uten at jeg fikk skriftlig oppsigelse, eller leverte en selv.Han nekter å betale, men NAV mener jeg har krav, og dermed får jeg heller ikke dagpenger før oppsigelsestiden har utgått. Så plutselig står jeg der med 1940 kr i mnd ! FLOTT! Men, har advokat på saken, så skal nok få den drittsekken av en søppelmann til å betale for seg. GRRR:PMen jo... Jeg håper nav kommer til å hjelpe meg med jobb. For blir vanskelig å finne når barnehagen stenger 16.00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå