Anonym bruker Skrevet 28. august 2013 #1 Skrevet 28. august 2013 Hei alle. Jeg ønsker innspill på noe. Jeg har hatt et medlemsskap i det lokale treningssentret i flere år. Jeg har ikke trent der aktivt på to år og har vel bare støttet dem med penger. Denne høsten har jeg fått en ny regning for dette året. Og jeg vurderer å melde meg ut siden jeg aldri bruker det. Grunnen til at jeg ikke bruker det er mange. Dørstokkmila og latskapen er vel hovedgrunnen. I tillegg har jeg flyttet lengre unna og må kjøre lengre. Har ikke fått barnevakt enda i den nye bygda jeg har flyttet til og syns det er så pes for å ordne med barnevakt (alenemor) for å trene om ettermiddagene og kvelden. De er travle nok som det er. Så.. Til jul er jeg ferdig med å studere og innbiller meg at jeg får et hav av tid til å gjøre alt jeg kunne tenkt meg. Jeg kunne da trent før jeg leverer i barnehagen og før jeg henter. For det blir mulig på spesielle dager i uka. Men det er noen mnd unna og vil allikevel ikke trene før jul. Orker ikke nå spesielt siden innspurten med oppgaver osv skal skje. SKal jeg betale medlemsskapet nå eller droppe det? Etter jul kan jeg da starte friskt å velge trimkurs som varer noen uker. Anonymous poster hash: 78d09...376
Anonym bruker Skrevet 28. august 2013 #2 Skrevet 28. august 2013 Jeg ville droppet det. I januar pleier treningssentre å ha kampanjer og tilbud, du kan sikkert ta opp tråden da, om du vil. I tillegg kan du sondere terrenget og se om det finnes bedre tilbud andre steder, feks nærmere der du bor nå, andre typer trening (feks ute?) og i det hele tatt. Lykke til med treningen:) Anonymous poster hash: c777b...927
Anonym bruker Skrevet 28. august 2013 #3 Skrevet 28. august 2013 Be om å få frosset medlemskapet frem til jul. Anonymous poster hash: e1498...5a2
BikkjeBisk Skrevet 28. august 2013 #4 Skrevet 28. august 2013 Si opp medlemskapet du Du sparer nok noen lapper som du heller kan bruke på snop slik at du har noe å jobbe med når du begynner å trene igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå