Gå til innhold

Oversikt inseminerings-klinikker Danmark?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tenker litt på søskenforsøk ja ;). Skal ikke igang enda men tenkte begynne forberedelsene nå. Tok 3,5 år å bli gravid sist og vi ønsker et søsken sm ikke er altfor mye yngre for at barnen skal ha glede av hverandre. Tenkte kanskje at det er en tilsvarende oversiktsliste i Danmark som det er i Norge for IVF-klinikker. Er en stor fordel at det er i Køpenhavn-området da det skal være så greit som mulig å ta seg dit fra Oslo med kollektiv-trafikk. Skal liksom prøve å skjule dette fra jobben nok en gang. Var på CFC sist gang.

Hvordan går det for deg da Tidenerinne?

Jeg veit om flere, men ikke noen oversikt. Jeg var på Sellmer klinikk som ligger på kjøpesenteret Fields rett ved Kastrup så gikk veldig greit å komme til og fra i full fart :) De var veldig kjappe med journalsamtale, jeg fikk det nesten på dagen og kunne da dra ned ved første EL to uker senere. Hvis du ikke har reservert for søskenforsøk så får du hos dem to ark med oversikt over donorer, en med utvidede profiler og en uten, både anonyme og åpne donorer, du får også se på profilene uten å betale for det, betaler kun da 1000,- mer for de som har utvidet profil når du har bestemt deg :) Får også da bekreftelse fra klinikken med donor nr når du er blitt gravid så viste tydelig hvem donor og bank den kommer fra. 

Skjønner godt du gjerne vil ha to ganske tett i alder :-)

Jeg er i gang med mitt 3 ivf-forsøk. Og diagnose habituell abort :-( håper så veldig der skal gå denne gang.

Har bare erfaring fra stork selv, men vet iallefall om disse:

Stork, Sellmer, cfc, Trianglen. Er kjempefornøyd med Stork, og hørt masse bra om Sellmer også.

Annonse

Skjønner godt du gjerne vil ha to ganske tett i alder :-)

Jeg er i gang med mitt 3 ivf-forsøk. Og diagnose habituell abort :-( håper så veldig der skal gå denne gang.

Har bare erfaring fra stork selv, men vet iallefall om disse:

Stork, Sellmer, cfc, Trianglen. Er kjempefornøyd med Stork, og hørt masse bra om Sellmer også.

Håper det går bedre denne gang! For meg klaffet det på 3.ins. Da tok jeg pergotime samt eggløsningssprøyte. Har de mulighet til medikamentell behandling på Stork, eller er det kun inseminering i naturlig syklus?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...