Gå til innhold

Svak positiv på dag 9 og 10:O

Anbefalte innlegg

Trodde jeg var på dag 10 førstegangen jeg testet, men var ikke på mer enn 9. Skimtet så vidt en strek. Den var pittelitt sterkere på dag 10.

Men jeg hadde en pitteliten frisk blødning på dag 8, bare på papiret. Også har det kommet litt misfarget på papiret i ettertid. Noen med erfaringer??

Krysser fingrene for at den klorer seg fast;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144076283-svak-positiv-p%C3%A5-dag-9-og-10o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trodde jeg var på dag 10 førstegangen jeg testet, men var ikke på mer enn 9. Skimtet så vidt en strek. Den var pittelitt sterkere på dag 10.

Men jeg hadde en pitteliten frisk blødning på dag 8, bare på papiret. Også har det kommet litt misfarget på papiret i ettertid. Noen med erfaringer??

Krysser fingrene for at den klorer seg fast;)

Det kunne vært en festeblødning du hadde på dag 8. Så lenge det ikke er friskt blod så kan du nok ta det helt med ro. Hvisker et stille Gratulerer til deg jeg ;)

Takk:) Ja, kunne jo kanskje det. Pleier jo å få mensen på dag 9-10, så kan jo ha noe med det å gjøre også, men så kroppen reagert i siste sekund:p

Håpe, håpe:D

Første pp med vitex, wild yam og bi dronning. 8. måneden med prøving:)

Jeg ville tatt det helt med ro. Når jeg ble gravid trodde jeg at jeg var kortere på vei enn hva jeg var, fordi jeg hadde en helt vanlig menstrasjon første mnd i svangerskape mitt :) Og som Fru Rikstad Pfefferkorn skriver så kan det være en festeblødning :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...