Gå til innhold

Off no er eg fortvila og redd

Anbefalte innlegg

Skrevet

For 14 dager siden trur eg ei vanncyste sprakk, heilt grusom smerte, trudde eg skulle gå i golvet opp til flere ganger.. Og nå plutselig er det uregelmessig blødninger midt i perioden.. Har hatt kobberspiral i ca 8 måneder.. Og med den har eg hatt mye ekkel utflod som har vert grumsete, slimete osv, sjekket dette opp men ingenting var gale på noen prøver.. Så nå sitter eg her 29 år og livredd for kreft.. Har fått henvisning til gynokolog men dei syns ikkje dette var noe haste sak så får ikkje time før tidligst november.. Så er det noen har opplevd dette med kobberspiral?

Anonymous poster hash: aa035...af6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis plagene oppstod etter at du satte inn kobberspiralen så er det jo mest sannsynlig at det er den som forårsaker plagene dine. Kreft er definitivt ikke det første man tenker på da!!

Jeg har hørt om flere som har hatt problemer av ulik slag av kobberspiraler også, men blitt fine igjen når de har fått den fjernet.

Hvis du har mulighet til det så ta en tur til en privatpraktiserende gynekolog, så slipper du å vente til november!

Anonymous poster hash: edec4...e8d
Skrevet

Flere?

Anonymous poster hash: aa035...af6

Skrevet

Kan du be om hast time hos en privat gynekolog?

Anonymous poster hash: cc58f...db7
Skrevet

En venninne opplevde dette og det var spiralen som måtte ut

Anonymous poster hash: ed114...f08

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...