Gå til innhold

Usj:/ innskrivningssamtale hos jm idag..

Anbefalte innlegg

Å jeg som gleeda meg sånn til fødsel, å håpte på smertelindrende badekar..

Det hadde jeg sist, kom inn med 5cm og lå der leenge og småduppa til vi var oppi 7 eller 8..

Men vet dere hva??

"pga tidligere keisersnitt er det helt uaktuelt, du må ha elektrode på barnets hode etter den latente fase av fødselen" Skyyt!!

Hadde ett ks for 5,5 år siden, fødte glatt sist og så skal man henge seg opp i det nå??

Whaat?

Litt kjipt.. vet det er til mitt og barnets beste, men ærlig talt.. er deet mulig..

;(

Fortsetter under...

Uh. Har ikke tenkt på at tidligere fødsler kunne spille inn på den måten. Var det på sykehuset du var til samtale?

Har selv lyst på badekar i åpningsfasen. Men hadde svangerskapsforgiftning med forrige. Er derfor redd for at jeg ikke får lov. Eller at de skal tvinge meg til epidural igjen.

Ja samtale på sykehuset. Hadde også svangerskapsforgiftning med forrige, som da endte i hastesnitt. alvorlig. Men tror ikke det er svangerskapsforgiftninga de henger seg opp i om alt ser bra ut, virka som det var at jeg hadde hatt ks:/

Jeg fikk heller ikke badekar pga tidligere fødsler.. ene prematur, andre gikk greit. Men pga stoffskiftet og fordi jeg har hatt prematur før så ble det betegnet som risiko svangerskap...fødte 5 uker før denne gang å da så..

Anonymous poster hash: 6b1f1...ab3

Det er tidligere snitt de henger seg opp i ja, ikke hvorvidt man har / har hatt svangerskapsforgiftning. Såvidt jeg har forstått så er faren at livmora rett og slett kan revne opp hvor man ble sydd forrige gang dersom fødselen er lang og hard.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...