Gå til innhold

herrgud, jeg tisser jo ikke......... er det "farlig" ?

Anbefalte innlegg

før tisset jeg litervis og ofte......

drikker ganske bra om dagen, går med vannflaske konstant fordi jeg er en varm hormonell svettende høygravid kvinne.

blir vel rundt 2,5 liter dglig om ikke mer.

nå har magen sunket, mulig hodet har festet seg. vet ikke. er 38 uker på vei og må OFTE på do, skikkelig tissetrengt hele tiden, men når jeg setter meg kommer det endten noen dråper, eller at det kommer bare en skvett. denne skvetten er så liten at det hadde vært flaut om jeg skulle levere urinprøve å ikke fikk ut mere.....

hva kan dette bety?

hvorfor tisser jeg ikke mere??

hvor blir av tisset mitt?

Anonymous poster hash: dc08d...ae0

Fortsetter under...

Jeg ville ringt jeg også. Jeg fikk beskjed fra jordmor under forrige svangerskap om å være forsiktig med å holde meg om jeg måtte tisse. Man har visst lettere for å pådra seg en urinveisinfeksjon. Jeg tisser også mindre enn jeg drikker og har fått påvist nettopp dette, men jeg fikk ut urin da.

Anonymous poster hash: cbf3a...b25

Det er godt mulig hodet til babyen blokkerer urinlederen, det skjedde med mor da hun var gravid med lillebror. Hun måtte rett og slett stå og løfte opp magen når hun skulle på do, viss ikke kom ikke en dråpe ut.

Ta kontakt med sykehuset / føden dersom du ikke får gått skikkelig på do, skader på urinblæra og infeksjoner er _ikke_ noe særlig gøy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...