Gå til innhold

Ang. spark i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 30 uker på veg med jenta mi. Hun sparker ikke så ofte men når hun først sparker er det kraftig..

Verken samboer eller besteforeldre får sjangsen til og kjenne dette da det skjer så sjeldent!

Er det noe (Utenom sterk saft og Cola, kun det har jeg prøvd) som deres baby ble vill av i magen som jeg kan prøve ut? :D

Samboer har vell kjent spark kun 2 ganger :P

Anonymous poster hash: 88282...478
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det turbo når jeg slapper av. Spiller ingen rolle hva jeg spiser, men skal jeg slappe av er det bankers at det blir livat.

Anonymous poster hash: 06de8...54d

Skrevet

Jeg hadde det som deg. Jeg syntes det var veldig skummelt, og samboeren min kjente bare spark ett par ganger under hele graviditeten! Jeg prøvde å drikke saft og cola uten noen særlig reaksjon. Resultatet var flere turer nedom føden, med ultralyd og sparkeregistrering og en helt frisk og fin liten jente ble født til termin:)

Anonymous poster hash: ff0e9...c04
Skrevet

Min var vill og gal hele tiden, så det er nok bare forskjell tenker jeg :) 

Anonymous poster hash: 6abb6...51b
Skrevet

Min baby våknet virkelig til live da vi gikk på kino! Høy musikk og masse bass ;) Hun er fortsatt veldig begeistret for (nesten) all type musikk.

Anonymous poster hash: 9b4c4...25e
Skrevet

Min er og sånn, når noen skal kjenne så blir han helt stille :/ Men når han er veldig stille prøver jeg me, cola, sjokolade, is eller iskald juice med isbiter. Da pleier han å gi lyd ifra seg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...