Anonym bruker Skrevet 28. august 2013 #1 Skrevet 28. august 2013 Å publisere graviditet på Facebook; hvilke ting publiserer dere selv og hvilke ting synes dere det er interessant at vennene deres publiseres? Anonymous poster hash: b4a07...d1a
Natti11 Skrevet 28. august 2013 #3 Skrevet 28. august 2013 Publiserte ett : its a boy ! Bilde den dagen vi fant ut at det var en liten gutt. Begrunnet at familiene våre er spredd ut over hele verden så var lettere sånn. Men nå skal det sies at Facebook profilen min er veldig privat det er kun venner , familie og bekjente der. Bruker det egentlig bare av kommunikasjons grunner.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2013 #4 Skrevet 28. august 2013 Publiserte ingenting under graviditeten Var ikke det jeg lurte på da. HVILKE ting publiserer dere på fb? Sånn generelt? Hi Anonymous poster hash: b4a07...d1a
Anonym bruker Skrevet 28. august 2013 #5 Skrevet 28. august 2013 Statusen min er det svært sjeldent at jeg oppdaterer. Når barna sier noe gullkorn kan det være at den blir oppdatert. Bilder av barna mine og meg selv, turer og den type ting publiserer jeg. Også hvis det er ulike artikler jeg leser som kan være til interesse for andre publiserer jeg det og. Profilen min er kun tilgjengelig for familie og venner. Anonymous poster hash: 1f66b...302
Anonym bruker Skrevet 28. august 2013 #6 Skrevet 28. august 2013 Publiserte ingenting under graviditeten Samme her! Anonymous poster hash: 5973f...976
Bustetroll Skrevet 28. august 2013 #7 Skrevet 28. august 2013 Av og til publiserer jeg at jeg er i sentrum, og spør om noen vil leke med meg hvis jeg kjeder meg Så bilder av datteren av og til, og bilder av bikkja.. En artikkel her og der. Og hvis jeg er fryktelig sint.Men alle statuser og bilder ligger kun ute for en kort periode..
Anonym bruker Skrevet 28. august 2013 #8 Skrevet 28. august 2013 Publiserer skjeldent noe. Bruker fb stort sett til å chatte med venner og bekjente som jeg ikke er "bestevenner" med... Syntes ikke det er så mye som er så interessant å lese om, veldig mye kleint der! De som poster om graviditeten og baby hver uke syntes jeg bare synd på. Har de ikke familie og venner som kommer på besøk eller har kontakt med de utenom face? Eller tror de at alle bryr seg om dette? Blir bare flau på deres vegne! Anonymous poster hash: f506f...cca
Gjest Bjørketreet Skrevet 28. august 2013 #9 Skrevet 28. august 2013 Hva menes da med å publisere graviditeten på facebook egentlig? Man er gravid i 9 mnd, er det så dumt å si det/legge ut et bilde én gang i løpet av denne tiden? Eller tenker dere mer på de som skriver om det hele tiden? Dere som synes det er teit altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå