Gjest Anonymbruker85 Skrevet 28. august 2013 #3 Skrevet 28. august 2013 det gjorde jeg med alle 3,ser ikke helt problemet med det,men det var etter ordinær Ul på alle 3
Anonym bruker Skrevet 28. august 2013 #4 Skrevet 28. august 2013 Nei. Har ikke ungene der heller. Anonymous poster hash: 5683c...a9f
Musemorbr / Skrevet 28. august 2013 #6 Skrevet 28. august 2013 Ja, jeg synes liksom noen må skape litt motvekt til alle "i dag har jeg løpt en km og spist et knekkebrød og to rips"-innleggene. Siden jeg har slektninger som kun informeres via facebook, er det blitt sånn at jeg passer på å dele ting som er viktig for meg der. Andre må gjerne gjøre det annerledes.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2013 #7 Skrevet 28. august 2013 Men hvorfor er det teit? Jeg tenker altså etter ordinær ul.... Man vil jo dele det med hele verden? Jeg synes alltid det er så rart at folk ikke publiserer det, så plutselig står det en kunngjøring om at ungen er født. Da trenger man vel ikke publisere der heller? Hi Anonymous poster hash: 454f9...095
Fomle84 Skrevet 28. august 2013 #8 Skrevet 28. august 2013 Jepp etter ordinær ul gjorde jeg det denne gangen. Heller jeg enn at andre hadde gjort det..
Anonym bruker Skrevet 28. august 2013 #9 Skrevet 28. august 2013 Andre gir vel blaffen i om jeg er gravid eller ikke, så nei. Anonymous poster hash: 4fcb1...d57
MammantilNurket Skrevet 28. august 2013 #10 Skrevet 28. august 2013 Etter ul i uke 12 la vi ut bilde. Deretter oppdaterte jeg 1 g/u via en app på telefonen min
Anonym bruker Skrevet 28. august 2013 #11 Skrevet 28. august 2013 skrev det i uke 26, for hadde ikke sagt det til en sjel (utenom mannen) og tenkte plutselig på hvor teit det hadde blitt med et bilde etter fødselen :-p Anonymous poster hash: a8201...169
Anonym bruker Skrevet 28. august 2013 #12 Skrevet 28. august 2013 Andre gir vel blaffen i om jeg er gravid eller ikke, så nei. Anonymous poster hash: 4fcb1...d57 Tror ikke folk gir blaffen. Da bør man i såfall revurdere vennene sine... Selv fikk jeg over 120 likes når jeg kunngjorde det her om dagen, så "noen" finner det interessant Hi Anonymous poster hash: 454f9...095
Anonym bruker Skrevet 28. august 2013 #13 Skrevet 28. august 2013 Tenker at det må være opp til hver enkelt. Noen er liker å dele mye og private ting om seg og sine på offentlige medier, mens andre er mer private av seg. Selv er jeg av den noe mer private typen og legger derfor ikke ut så mye. Anonymous poster hash: dff37...153
L'attente Skrevet 28. august 2013 #14 Skrevet 28. august 2013 Selvfølgelig poster jeg graviditeten på facebook, det er vennene mine og kollegene mine som alle vil bli kjempeglad på mine vegne :-) Folk må få gjøre hva de vil. De som sier det er teit,kan da ikke bestemme hva andre skal synes. Kanskje mer riktig med "JEG syns det er teit.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2013 #15 Skrevet 28. august 2013 skrev det i uke 26, for hadde ikke sagt det til en sjel (utenom mannen) og tenkte plutselig på hvor teit det hadde blitt med et bilde etter fødselen :-p Anonymous poster hash: a8201...169 Har ikke planer om å skrive noe mer om det før ungen kommer da Anonymous poster hash: a8201...169
Modesty Blaise. Skrevet 28. august 2013 #16 Skrevet 28. august 2013 Nei, har ikke lagt ut noe om det på FB. For oss så kar det vært noe vi har hatt lyst til å kose oss med. Og de jeg har hatt behov for at skal vite det snakker jeg jo alikevel med. Men vi kommer nok til å si noe når denne fryktelig treige babyen bestemmer seg for å komme ut, mye fordi mannen har lyst til det, da han har masse utenlandske venner fra studier, som han har lyst til å oppdatere når vi vet at alt har gått bra
Anonym bruker Skrevet 28. august 2013 #17 Skrevet 28. august 2013 Jeg postet da ungen var født. De fleste visste jeg var gravid, uansett. Jeg kjenner tross alt dem jeg har på fb! Det ble godt over 100 likes i løpet av uka på den ene statusen. Jeg vet ikke hvorfor jeg ikke postet noe da jeg gikk gravid. Jeg angrer nå. Neste gang kommer jeg til å legge ut et magebilde, eller noe i den dur. Anonymous poster hash: a88e5...08e
Anonym bruker Skrevet 28. august 2013 #18 Skrevet 28. august 2013 Var ikke på facebook da jeg var gravid med de to første, men om jeg blir gravid igjen, kan jeg nok godt finne på å gjøre det når jeg er et stykke på vei. Legger jo ut andre begivenheter der, så hvorfor ikke en graviditet? Jeg syns det er kjempekoselig at andre gjør det, iallefall, og kjekt å vite før det plutselig dukker opp en baby. Tenker også det kan være greit i forhold til å opplyse mer periferie venner, for å slippe de usikre blikkene mot en i starten diffus mage som ingen tør å kommentere... Anonymous poster hash: 12fc3...94e
Anonym bruker Skrevet 28. august 2013 #19 Skrevet 28. august 2013 Nei, postet ingenting om svangerskapet før etter fødselen og jeg visste at alt var gått bra.. Svigerinnen min mistet i uke 18, og en venninne mistet to dager før termin, så jeg har sett at det er ikke alltid det går bra. Venninnen min som som mistet til termin fikk jo spørsmål på facebook om ikke babyen ville komme snart osv mens hun sørget, det var ikke så greit. De nærmeste visste jo hva som var skjedd og hva hun gikk gjennom, men det visste ikke de 150 andre "vennene" hennes på facebook. Jeg postet et bilde av babyen dagen etter fødselen, svangerskapet følte jeg ikke for å dele med venner fra barndommen, kollegaer og andre jeg har som venn på fjesboka. Anonymous poster hash: fee3b...e79
Anonym bruker Skrevet 28. august 2013 #20 Skrevet 28. august 2013 Men dere som selv er private av dere og ikke ønsker å dele slikt, tenker dere at vi som gjør det er teite? Eller synes dere det er koselig å lese om andres graviditeter? Hva er det dere publiserer av interessante ting da? Anonymous poster hash: 454f9...095
Anonym bruker Skrevet 28. august 2013 #21 Skrevet 28. august 2013 Selvfølgelig syns det et så stas å være gravid og vil dele det med hele vereen:) Anonymous poster hash: fe4d7...774
4Nøtter Skrevet 28. august 2013 #22 Skrevet 28. august 2013 Nei. De jeg vil si det til får vite det personlig. De andre bryr seg neppe uansett, og jeg har ingen interesse i å du det til "alle".
Anonym bruker Skrevet 28. august 2013 #23 Skrevet 28. august 2013 Nei. De jeg vil si det til får vite det personlig. De andre bryr seg neppe uansett, og jeg har ingen interesse i å du det til "alle". Hvorfor tror du at de andre neppe bryr seg da? Det er slike ting jeg synes er koselig å lese om som oppdateringer... Ikke om ungen har spist eller bæsja eller er syk... Men store ting, som bryllup, graviditet/fødsel osv. Hi Anonymous poster hash: 454f9...095
Anonym bruker Skrevet 28. august 2013 #24 Skrevet 28. august 2013 Nei, og jeg syntes det er skikkelig teit! De vennene som er nære venner, samt familie vet det jo allerede og de mer perifere vennene jeg har på facebook har sikkert ikke et stort behov for å få greie på det. Treffer jeg de så ser de nok at jeg er gravid! Anonymous poster hash: 86cc1...916
Modesty Blaise. Skrevet 28. august 2013 #25 Skrevet 28. august 2013 Men dere som selv er private av dere og ikke ønsker å dele slikt, tenker dere at vi som gjør det er teite? Eller synes dere det er koselig å lese om andres graviditeter? Hva er det dere publiserer av interessante ting da? Anonymous poster hash: 454f9...095 Jeg syns ikke dere som legger det ut er teite Eller, jeg syns nok at de som har behov for å legge ut nytt magebilde og detaljert oppdatering hver uke er litt rare. For meg så blir sånne ting alt for privat, og jeg syns at de som har behov for å vise at de er gravide hele tiden litt vel slitsomme.... Jeg er mye på FB pga jobb, og legger nok ikke ut hverken de mest spennende bildene eller statusoppdateringene. Det er en ok måte å holde kontakt med venner som ikke bor i nærheten, men jeg er alt for privat av meg til å legge ut noe som virkelig er personlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå