Jallow B Skrevet 29. august 2013 #26 Skrevet 29. august 2013 Skjønner deg godt! Hadde selv blitt redd og forbanna. Det er fakta at de fleste utlendinger, spes muslimer som ikke er oppvokst i Norge har et helt annet kvinnesyn og grunnleggende verdier enn oss. Tvangsekteskap...æresdrap...voldtekter....bortføring av barn....osv Nei til åpne grenser !!!!! Og du tror dette er noe de fleste muslimer/utenlandske menn støtter? Kjære vene, den uvitenheten og fremmedfrykten mange av dere har er skummel. Mener du seriøst at jeg har fremmedfrykt?? Anonymous poster hash: a76e8...e17 Om du ikke hadde reagert på samme måte om de ikke var utenlandske, ja. De syntes du var heit som faen,og ville sikkert be om nummeret ditt. Hadde du reagert på samme måte om det var norske menn som snakket slibrig seg imellom lavt, så du ikke kunne høre, med samme blikk? Noen av svarene dine er så "antirasistiske" at de tipper feil vei..... Anonymous poster hash: c6e0d...990 Fordi jeg stilte ett spørsmål?
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #27 Skrevet 29. august 2013 Skjønner deg godt! Hadde selv blitt redd og forbanna. Det er fakta at de fleste utlendinger, spes muslimer som ikke er oppvokst i Norge har et helt annet kvinnesyn og grunnleggende verdier enn oss. Tvangsekteskap...æresdrap...voldtekter....bortføring av barn....osv Nei til åpne grenser !!!!! Og du tror dette er noe de fleste muslimer/utenlandske menn støtter? Kjære vene, den uvitenheten og fremmedfrykten mange av dere har er skummel. Mener du seriøst at jeg har fremmedfrykt?? Anonymous poster hash: a76e8...e17 Om du ikke hadde reagert på samme måte om de ikke var utenlandske, ja. Nå har jeg allerede sagt at jeg hadde reagert likt, men det er faktisk ikke å komme unna at noen innvandrere er overrepresentert. Har opplevd mye ekkelt, det samme har venninnene mine. Da er det ikke så rart om man blir litt skvetten, uten at det betyr at jeg er en rasist! Uansett så var svaret ditt merkelig, siden overskriften var "mannfolk" ikke "utlendinger". Var som om du leitet etter noe å "ta" meg på. Anonymous poster hash: a76e8...e17
Jallow B Skrevet 29. august 2013 #28 Skrevet 29. august 2013 Nå har jeg allerede sagt at jeg hadde reagert likt, men det er faktisk ikke å komme unna at noen innvandrere er overrepresentert. Har opplevd mye ekkelt, det samme har venninnene mine. Da er det ikke så rart om man blir litt skvetten, uten at det betyr at jeg er en rasist!Uansett så var svaret ditt merkelig, siden overskriften var "mannfolk" ikke "utlendinger". Var som om du leitet etter noe å "ta" meg på. Anonymous poster hash: a76e8...e17 ----- Du skrev dette i hovedinnlegget: "mens de snakket på morsmålet. Aner ikke hva de sa, men jeg følte meg virkelig ille til mote. De så det nok på meg, men fortsatte likevel. " Derfor spurte jeg. Ikke ute etter å ta noen, men bare gjøre obs på at om man ikke hadde reagert likt på norske menn som gjorde nøyaktig det samme, bunner det aller mest i fremmedfrykt. Og det er en trist sak.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #29 Skrevet 29. august 2013 Nå har jeg allerede sagt at jeg hadde reagert likt, men det er faktisk ikke å komme unna at noen innvandrere er overrepresentert. Har opplevd mye ekkelt, det samme har venninnene mine. Da er det ikke så rart om man blir litt skvetten, uten at det betyr at jeg er en rasist! Uansett så var svaret ditt merkelig, siden overskriften var "mannfolk" ikke "utlendinger". Var som om du leitet etter noe å "ta" meg på. Anonymous poster hash: a76e8...e17 ----- Du skrev dette i hovedinnlegget: "mens de snakket på morsmålet. Aner ikke hva de sa, men jeg følte meg virkelig ille til mote. De så det nok på meg, men fortsatte likevel. " Derfor spurte jeg. Ikke ute etter å ta noen, men bare gjøre obs på at om man ikke hadde reagert likt på norske menn som gjorde nøyaktig det samme, bunner det aller mest i fremmedfrykt. Og det er en trist sak. Så om du sto alene på et busstopp, litt sent på kvelden, uten andre i nærheten, og en flokk menn plutselig kom gående mot deg mens de stirret og snakket, så hadde du ikke følt deg ille til mote? Anonymous poster hash: a76e8...e17
Jallow B Skrevet 29. august 2013 #30 Skrevet 29. august 2013 Nå har jeg allerede sagt at jeg hadde reagert likt, men det er faktisk ikke å komme unna at noen innvandrere er overrepresentert. Har opplevd mye ekkelt, det samme har venninnene mine. Da er det ikke så rart om man blir litt skvetten, uten at det betyr at jeg er en rasist! Uansett så var svaret ditt merkelig, siden overskriften var "mannfolk" ikke "utlendinger". Var som om du leitet etter noe å "ta" meg på. Anonymous poster hash: a76e8...e17 ----- Du skrev dette i hovedinnlegget: "mens de snakket på morsmålet. Aner ikke hva de sa, men jeg følte meg virkelig ille til mote. De så det nok på meg, men fortsatte likevel. " Derfor spurte jeg. Ikke ute etter å ta noen, men bare gjøre obs på at om man ikke hadde reagert likt på norske menn som gjorde nøyaktig det samme, bunner det aller mest i fremmedfrykt. Og det er en trist sak. Så om du sto alene på et busstopp, litt sent på kvelden, uten andre i nærheten, og en flokk menn plutselig kom gående mot deg mens de stirret og snakket, så hadde du ikke følt deg ille til mote? Anonymous poster hash: a76e8...e17 Spørs helt hvordan holdningene deres var, ikke hvilket språk de snakket.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #31 Skrevet 29. august 2013 Nå har jeg allerede sagt at jeg hadde reagert likt, men det er faktisk ikke å komme unna at noen innvandrere er overrepresentert. Har opplevd mye ekkelt, det samme har venninnene mine. Da er det ikke så rart om man blir litt skvetten, uten at det betyr at jeg er en rasist! Uansett så var svaret ditt merkelig, siden overskriften var "mannfolk" ikke "utlendinger". Var som om du leitet etter noe å "ta" meg på. Anonymous poster hash: a76e8...e17 ----- Du skrev dette i hovedinnlegget: "mens de snakket på morsmålet. Aner ikke hva de sa, men jeg følte meg virkelig ille til mote. De så det nok på meg, men fortsatte likevel. " Derfor spurte jeg. Ikke ute etter å ta noen, men bare gjøre obs på at om man ikke hadde reagert likt på norske menn som gjorde nøyaktig det samme, bunner det aller mest i fremmedfrykt. Og det er en trist sak. Så om du sto alene på et busstopp, litt sent på kvelden, uten andre i nærheten, og en flokk menn plutselig kom gående mot deg mens de stirret og snakket, så hadde du ikke følt deg ille til mote? Anonymous poster hash: a76e8...e17 Spørs helt hvordan holdningene deres var, ikke hvilket språk de snakket. Nå var det vel holdningene som var problemet her... Anonymous poster hash: a76e8...e17
Gjest sussie77 Skrevet 30. august 2013 #32 Skrevet 30. august 2013 Nå har jeg allerede sagt at jeg hadde reagert likt, men det er faktisk ikke å komme unna at noen innvandrere er overrepresentert. Har opplevd mye ekkelt, det samme har venninnene mine. Da er det ikke så rart om man blir litt skvetten, uten at det betyr at jeg er en rasist! Uansett så var svaret ditt merkelig, siden overskriften var "mannfolk" ikke "utlendinger". Var som om du leitet etter noe å "ta" meg på. Anonymous poster hash: a76e8...e17 ----- Du skrev dette i hovedinnlegget: "mens de snakket på morsmålet. Aner ikke hva de sa, men jeg følte meg virkelig ille til mote. De så det nok på meg, men fortsatte likevel. " Derfor spurte jeg. Ikke ute etter å ta noen, men bare gjøre obs på at om man ikke hadde reagert likt på norske menn som gjorde nøyaktig det samme, bunner det aller mest i fremmedfrykt. Og det er en trist sak. Så om du sto alene på et busstopp, litt sent på kvelden, uten andre i nærheten, og en flokk menn plutselig kom gående mot deg mens de stirret og snakket, så hadde du ikke følt deg ille til mote? Anonymous poster hash: a76e8...e17 Nå har jeg allerede sagt at jeg hadde reagert likt, men det er faktisk ikke å komme unna at noen innvandrere er overrepresentert. Har opplevd mye ekkelt, det samme har venninnene mine. Da er det ikke så rart om man blir litt skvetten, uten at det betyr at jeg er en rasist! Uansett så var svaret ditt merkelig, siden overskriften var "mannfolk" ikke "utlendinger". Var som om du leitet etter noe å "ta" meg på. Anonymous poster hash: a76e8...e17 ----- Du skrev dette i hovedinnlegget: "mens de snakket på morsmålet. Aner ikke hva de sa, men jeg følte meg virkelig ille til mote. De så det nok på meg, men fortsatte likevel. " Derfor spurte jeg. Ikke ute etter å ta noen, men bare gjøre obs på at om man ikke hadde reagert likt på norske menn som gjorde nøyaktig det samme, bunner det aller mest i fremmedfrykt. Og det er en trist sak. Jo det kan være at de fleste hadde følt seg ille til mote selv om det var norske menn. Men så har det også sånn at man sjelden opplever norske menn i flokk sånn, bortsett fra når de er fulle. Og det kan være ubehagelig nok det. Men dette har med kultur forskjeller å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå