Gå til innhold

Hva gjør dere med bæsjtruser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De få gangene det har hendt har vi bare skylt dem og så vasket dem som vanlig i maskinen sammen med annet undertøy. Hva er problemet? Vi har vasket sengetøy med spy og lakner med blod også. Det er ekklere, men det blir jo rent etterpå.

Anonymous poster hash: 81c03...c18
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tatt på meg engangshansker, vippet bæsjen ned i do, tørket av med papir, sprayet med biotex, skylt av og vasket på vanlig 60 grader. Pluss vasket vasket med Domestos etterpå.

Dersom barnet får bæsj i trusa hver dag, så blir det dyrt i lengden å kaste truser etter ulykker.

Anonymous poster hash: 0d21b...5f3
Skrevet

Tatt på meg engangshansker, vippet bæsjen ned i do, tørket av med papir, sprayet med biotex, skylt av og vasket på vanlig 60 grader. Pluss vasket vasket med Domestos etterpå.

Dersom barnet får bæsj i trusa hver dag, så blir det dyrt i lengden å kaste truser etter ulykker.

Vasket vasken mener jeg

Skrevet

Må si jeg blir litt sjokkert av hvor mange som kaster truser. Har dere ikke vaskemaskin? Er virkelig litt bæsj så ekkelt at klær med bæsj må kastes. Hva gjorde dere når barna brukte bleier og det kom litt utenfor, gikk boden rett i søpla også? Og hva med kluten rompa ble vasket med, eller brukte alle her kun våtsrrvietter og hadde lange engangshandsker ved bleieskift?

Skrevet

Jeg skyller dem, vrir dem og vasker dem på 95 grader sammen med håndklevask. 

Ellers jobber jeg i barnehage og skyller truser (og av og til klær og barn) som er full i bæsj. 

Såå lang tid tar det virkelig ikke å skylle en truse. Vasken må jo vaskes og desinfiseres etter hvert skift uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...