Gå til innhold

Kjenne liv med nr 2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjente liv da jeg var 12 uker på vei denne gangen. :)

Oj allerede! jeg er i 17 uke og kjenner ikke så mye syns jeg. noen ganger er jeg ganske sikker på at det er babyen, men føler det er sent siden det er andre gang..

Anonymous poster hash: 590c0...1d7

Annonse

Husker ikke ned nr to men nå med nr 3 så kjente jeg vel bittesmå bobler rundt uke 13.

Så ble det lissom med disse boblene i mange uker.

I uke 16/17 kjente jeg fortsatt lite, og på oul fikk jeg forklaringa med foranliggende morkake.

Nå er jeg i uke 23 og kjenner lillebror tydelig mange ganger om dagen, men få skikkelige spark og pappaen har ikke kjent på utsiden ennå : ))

I ettertid er jeg usikker på om det var liv jeg kjente rundt uke 13, men det var hvertfall små bobler på samme sted hver gang....

Hadde jeg ikke visst at jeg var gravid så hadde jeg ikke tenkt over det : )

Sånn helt sikre livstegn kjente jeg ikke før uke 18 tenker jeg : ))

Dette spurte jeg legen min om i dag, for sammenlignet med forrige svangerskap så er det veldig rolig aktivitiet inni der foreløpig! Jeg er i dag akkurat 22uker, og kjenner stort sett spark på kvelden, og hun er veldig rolig på dagtid generelt! Jeg kjente vel noe annet enn bobler i uke 17-18, men det er fortsatt litt svakt, så derfor måtte jeg høre med legen i dag. Det er så lett å glemme fra svangerskap til svangerskap :wub:  Men han mente at i uke 17-18, og man er 2.gangs, så er det normalt å begynne å kjenne aktivitet. Men, selv om det er såpass rolig inni der, så var det ingenting å tenke på, så lenge jeg fra nå av kjenner bevegelse daglig :)  Vi er alle forskjellige, og det er babyene og ;)

Jeg er 18+2 idag og har kjent tydelig dytt/dunk helt nede ved symfysen i litt over en ukes tid :) Dette er nr to, og husker ikke når jeg kjente med førstemann...

Kommer i perioder med flere dytt, også blir det stille noen timer også begynner h*n igjen :) Koselig følelse! Gleder meg til jeg kan begynne å kjenne det utenpå også!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...