Gjest ciao12 Skrevet 11. september 2013 #26 Skrevet 11. september 2013 (endret) Nå er EL uka over hos oss, og venter spent på IKM. September er vår 2 pp og ble annerledes for min del (hadde ikke noe lyst på sex hverken før eller under El) hadde ikke opplevd det før.Vi kjørte på hver dag. Hadde snakket med mannen min om vår situasjon.At jeg er litt usikker på om vi kan få barn uten å søke hjelp.Det er det jeg føler . I vår situasjon hvor vi har vært gift i 2 år og bare stått på (ikke noe prevensjon) skjer ingenting også, det går ikke. Bra at han ble enig med meg, hurrrrrrrraaaaaa!!! Har lovet meg at han skal kjekke seg. Nå er det håp i hjerte mitt, jeg er så glad har bare lyst å hoppe av glede. Hadde bare lyst å dele det med dere. Ha ha og kanskje noen har tenker men hva med meg? kanskje problema står hos meg, vel etter mannen min har fått svar og vet at han er frisk så kan jeg gå til kontroll. det går bra, he he he da vet vi hva vi skal gjøre. Det blir jo baby på oss vet du!!!!!!! Gleder meg!!!!!!!! Endret 11. september 2013 av ciao12
Frøken87<3 Skrevet 11. september 2013 Forfatter #27 Skrevet 11. september 2013 Så herlig å høre Ciao12, da vil det bli en ordnings på det til syven og sist uansett Er selv nå 5dpo, hatt veldig med murringer, øm korsrygg og ymse med stikkninger... føler meg generelt litt rar i kroppen.... pleier til vanlig ikke å merke noe som helst etter el til vanlig... kankskje det er et ørlite håp?
Trønderpieistavanger Skrevet 12. september 2013 #28 Skrevet 12. september 2013 Var ikke så mye aktivitet inne på denne tråden, men hvordan går det med dere?
A_K Skrevet 12. september 2013 #29 Skrevet 12. september 2013 Hei! Alt bra her, kun 3 dpo, så inne i en ventefase.. Forventer ingen symptomer på en god stund, hvis det er noen. IKM 22 sept...der er såååå lenge til... har selvfølgelig en god følelse denn mnd. Er på 3 pp nå- og alle gode ting er 3 eller hva? Jeg har IKM helt i slutten av uke 38, så det er kanskje andre her som har begynt å kjenne symptomer?
Trønderpieistavanger Skrevet 12. september 2013 #30 Skrevet 12. september 2013 Jeg har IKM på mandag. Bruker ikke billigtester, så kommer ikke til å teste før tidligst søndag med en clearblue. Maen reiser på lang utenlandstur med jobben nestenuke, så greit å vite om han må skyndte seg hjem til neste El, eller om han ikke trenger å stresse. Elllers vet jeg ikke om jeg merker så mye utover vanlig pms... Og det er jo mange av de samme symptomene.... Men det greieste er nok bare å prøve å legge det fra seg, og tenke på noe annet...
Thelma_86 Skrevet 12. september 2013 #31 Skrevet 12. september 2013 Lite som skjer.. tror kanskje vi hadde sex for tidlig, men jeg var borte i dagene etter el. Har litt ømme pupper, men ellers merker jeg ingenting. Prøver å ikke håpe, orker ikke bli skuffa hver mnd.
Frøken87<3 Skrevet 13. september 2013 Forfatter #32 Skrevet 13. september 2013 7 dpo... og UTÅLMODIG! Gleder meg til Mandag, da kommer det fort til å ryke en test om dagen fram til IKM
A_K Skrevet 14. september 2013 #33 Skrevet 14. september 2013 Neste uke er uke 38 dere!!!!! noen som har startet testing?
Trønderpieistavanger Skrevet 14. september 2013 #34 Skrevet 14. september 2013 Nei, men lurte på om jeg skulle teste imorgen.. Eller om jeg klarer å vente til mandag. Ifølge Pearly monitoren skal jeg ikke ha Tr før på Onsdag, men ifølge fertilityappen skal har jeg IKM på mandag. Er appen som har hatt rett de siste periodene, men må neste bare vente å se... Andre?
Frøken87<3 Skrevet 14. september 2013 Forfatter #35 Skrevet 14. september 2013 Test i morgen :-D Såååå spennende! Vi går for gull i uke 38 jenter ? :-)
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 14. september 2013 #36 Skrevet 14. september 2013 Har bestilt masse billigstrimler! Så skal begynne å teste når de kommer. Ikm på fredag 20. (forhåpentligvis IKKE inkommende mens hihi)
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 14. september 2013 #38 Skrevet 14. september 2013 Disse RFSU testene, er de noe pålitelig? Lurer på om jeg skal kjøpe en sånn en for er så nysgjerrig
Thelma_86 Skrevet 14. september 2013 #39 Skrevet 14. september 2013 Disse RFSU testene, er de noe pålitelig? Lurer på om jeg skal kjøpe en sånn en for er så nysgjerrig Min erfaring er at de ikke er det. Testet noen dager før ikm med rfsu med negativt resultat, på ikm fikk jeg positiv med billigtest. Men dette er bare en erfaring Jeg venter med å teste til ikm, produserte hcg seint forrige gang ihvertfall. Veksler mellom å tro at jeg er gravid (litt ømme pupper og stikninger i underlivet) til å tenke at det ikke er håp denne gangen heller.
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 14. september 2013 #40 Skrevet 14. september 2013 Disse RFSU testene, er de noe pålitelig? Lurer på om jeg skal kjøpe en sånn en for er så nysgjerrig Min erfaring er at de ikke er det. Testet noen dager før ikm med rfsu med negativt resultat, på ikm fikk jeg positiv med billigtest. Men dette er bare en erfaring Jeg venter med å teste til ikm, produserte hcg seint forrige gang ihvertfall. Veksler mellom å tro at jeg er gravid (litt ømme pupper og stikninger i underlivet) til å tenke at det ikke er håp denne gangen heller. Takk for svar Da tror jeg at jeg sparer de pengene og venter på billigstrimlene istedet Jeg sitter litt og veksler selv også. Mannen har lite svømmere, så legen sa at sist gang det skjedde så var vi ekstremt heldige! Kan gå fra "nå er jeg sikkert gravid" til "nei det har nok ikke klaffet denne måneden heller" veldig fort.
Trønderpieistavanger Skrevet 15. september 2013 #41 Skrevet 15. september 2013 Har ikm imorgen. Tok en cb digital da jeg sto opp imorges. Den viste gravid! så nå gleder vi oss forsiktig:)
A_K Skrevet 15. september 2013 #42 Skrevet 15. september 2013 Gratulerer trønderpie !! Så spennende!! IKM først neste søndag her, så testing starter ikke før til helgen:)
A_K Skrevet 15. september 2013 #43 Skrevet 15. september 2013 Har forvaring en god følelse i dag, 1 uke før IKM. Har veldig tunge og ømme bryster, stikkinger og trykk- følelse i livmora, og hodepine på 3. Dag...) er det for tidlig å kjenne symptomer 6 dpo?
Trønderpieistavanger Skrevet 15. september 2013 #44 Skrevet 15. september 2013 Jeg hadde pms eggløsningssymptomer som ikke ga seg etter el.. kvalm, trykkende dump følelse nederst i magen. stikking i skambeinet..hadde bekkenløsning på slutten av sist svangerskap, og var litt samme stikking nå, bare mildere. vanskelig å forklare... av og til litt anderledes hodepine enn den jeg vanligvis an få (da har det hjulpet å drikke masse vann..det hjalp ikke nå). men aller mest har jeg reagert mye mer på lukt... Men var litt redd for at det bare skulle være i hodet, og ikke reelt. At alle symptomene var der fordi jeg kjente etter.. Men uansett hvordan dette går, så virker det som det har vært reelt.
Frøken87<3 Skrevet 15. september 2013 Forfatter #45 Skrevet 15. september 2013 Gratulerer så mye :-D så gøy :-D
Thelma_86 Skrevet 15. september 2013 #46 Skrevet 15. september 2013 Gratulerer så mye!! Håper vi andre følger etter til uken! Jeg venter til IKM på onsdag med å teste. I dag har jeg en god følelse igjen, med stikninger på sidene og vondt i lysken.
Trønderpieistavanger Skrevet 15. september 2013 #47 Skrevet 15. september 2013 Takk takk:) men er tidlig enda.... Lykke til alle andre!
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 15. september 2013 #48 Skrevet 15. september 2013 Har ikm imorgen. Tok en cb digital da jeg sto opp imorges. Den viste gravid! så nå gleder vi oss forsiktig:) Ååååå gratulerer så mye Så gøyt da!!!
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 15. september 2013 #49 Skrevet 15. september 2013 Har stikking hele tiden nå, veksler mellom høyre og venstre. Ofte hodepine, småkvalm, blir lett svimmel, mye hjertebank reagerer ofte på lukter, men ikke hele tiden. Håper dette er bra!
Lunagold Skrevet 16. september 2013 #50 Skrevet 16. september 2013 Spennende uke dette å da:) Jeg har veldig lite tro på at vi traff denne gangen, siden mannen reiste agårde. Men i løpet av helgen har jeg bare blitt mer og mer øm i puppene, så plutselig var det håpet der igjen. Selv om jeg mistenker det er ønsketenkning Håper alle går inn i en uke full av positive tester:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå