Gå til innhold

-- IKM UKE 38 --

Anbefalte innlegg

Synes ventetiden fram mot ikm kan være lang, selv om det nå bare er to dager til. Våknet opp med ømme, tunge bryst, og har stikninger i sidene hele tiden. Kan selvfølgelig være menssmerter, men krysser fortsatt fingre. I går tutet jeg meg gjennom en to timer lang film, veldig uvanlig til meg å være.

Fortsetter under...

Må bare lufte meg litt her jeg..... :blink:

Enten så brygger jeg på noe eller så er det noe på gang her... :P

har vært øm i korsryggen og hatt murringer som som har vedvart siden EL....men i dag toppet det seg plutselig på jobben... fikk en voldsom kvalmebølge over meg, varm og kald om hverandre... det har begynt å "verke" i puppene... mest i det ene..(av alle ting) hehe... blir helt rar av dette her jeg...

Ettersom i mitt første svangerskap hadde jeg INGEN symptomer bortsett fra mensmurringer dagen før ikm. fikk ikke ordentlig symptomer før i uke 6 den gang.

noen som har erfart lignende ??.... :blink: har ikke ikm før på fredag....

Endret av Frøken87<3

Mener å huske at ved min første graviditet så kom ikke symptomene før rundt uke 6-7(luft i magen, hard mage, kvalmebyger og ekstrem trøtthet) små stikninger og mensmurringer hadde jeg fra 1 uke før ikm, trodde den kom hvert øyeblikk hele tiden, men gjorde jo ikke det :) Skrev en personlig dagbok på en gravidside den gang, skal se om jeg finner litt av det :)

22 november 2009 23:00 5+4 (Privat innlegg)

Fremdeles baby i magen :) weeee

Var trøtt og slapp på jobb idag, men slet meg igjennom og gjorde en skikkelig jobb.

Vondt i puppene fremdeles, skikkelig menssmerter igår kveld, helt jævlig.

Jeg tror jo at jeg mister hver gang når jeg har vondt, SLUTT!!! å tenk sånn. Denne babyen skal være inni meg i 35 uker til, og jeg SKAL tenke positivt!!

Elsker mannen idag :) Kjøpte nam middag til han, Fjordland raspeballer. Er visst livretten hannes he he. Jeg spiste fårikål, nam nam.

Har veldig hard mage for tiden, ikke deilig, og fjerter som en mann (he he he).

Tisser HELE tiden og er veldig trøtt.

Sover og veldig dårlig om nettene, det ødelegger jo hele dagen min :(

Dette er noe av det jeg skrev i begynnelsen, jeg tok altså feil, symptomene mine kom ganske tidlig!

Dette skrev jeg dagen jeg fant ut at jeg var gravid hehe. Men det rare er at sist jeg fant det ut så var jeg hos legen for å få sykemelding, var ekstremt forkjølet, og idag er jeg blitt forkjølet igjen og må muligens til legen imorgen! Is it fate??????

10 november 2009 23:00

4+1 (Privat innlegg)

Fikk vite idag at jeg er gravid med deg :) Er 4 uker og 1 dag på vei. Har veldig vondt i ryggen og store menssmerter. Ikke lett å være gravid! Sa det til pappa over telefon, først trodde han ikke meg he he, men så sa jeg at legen sa jeg var gravid. Da ble han kjempe glad :) Og så skrøt han av det til hele jobben sin. Rare mannen.

Gleder meg til tiden fremover, hva kommer til å skje? Blir jeg veldig dårlig? Kommer jeg til å legge på meg 30-40 kilo?
Bare tiden vil vise det, men noe som er sikkert er at vi er kjempe glade og gleder oss veldig!

Annonse

Ja her krysser vi alt :) Er så morsomt å lese det jeg har skrevet, er så masse tullete tanker og bekymringer hehe. Tenk at jeg brukte så mye krefter på bare å bekymre meg! Ved neste graviditet(som skal skje nå) så skal jeg bare gå rundt og nyte hver dag :)

Det blir en spennende uke! Noen flere som har testet?

Jeg tester imorgen på ikm. Har fortsatt stikninger på sidene, og i går kveld også over skambeinet. Dette er ikke vanlig før tr. Korsryggen har verket hver morgen i flere dager nå. Morgenurinen idag var også i overkant mørk, på tross av at jeg har drukket som vanlig. Jeg krysser fingrene!

Annonse

Testet i dag. Ikke gravid. Og i dag kom så smått menstruasjon... Så nå har jeg kjøpt rødvin, massevis av myke oster og kjeks - litt for jeg synes synd på meg selv, men mest for å feire at jeg går inn i en ny syklus med nye muligheter (eh... Ja :) )

Lykke til alle sammen!!! Ønsker dere positive tester! :)

Testet i dag. Ikke gravid. Og i dag kom så smått menstruasjon... Så nå har jeg kjøpt rødvin, massevis av myke oster og kjeks - litt for jeg synes synd på meg selv, men mest for å feire at jeg går inn i en ny syklus med nye muligheter (eh... Ja :) )

Lykke til alle sammen!!! Ønsker dere positive tester! :)

Det var kjedelig dianna :( Da ønsker jeg deg lykke til på neste forsøk :)

Jeg tok en billigstrimmel isted, klarte ikke vente lenger. Og med godvilje og så skimter jeg muligens en liten rosa strek. Men det må være fra en spesiell vinkel og i et spesielt lys hehehe. Prøvde å ta bilde av det men klarte ikke å få det til å synes. Derfor så tar jeg en ny en imorgen tidlig, er den og litt rosa så kan jeg muligens juble litt :)

Jeg tok en billigstrimmel isted, klarte ikke vente lenger. Og med godvilje og så skimter jeg muligens en liten rosa strek. Men det må være fra en spesiell vinkel og i et spesielt lys hehehe. Prøvde å ta bilde av det men klarte ikke å få det til å synes. Derfor så tar jeg en ny en imorgen tidlig, er den og litt rosa så kan jeg muligens juble litt :)

Og så på kveldsurin a gitt!  :D Da er det jo håp?! Krysser fingrene for en rosa strek i morgen også!

Hei

Jeg har IKM på lørdag. To barn fra før og da ble jeg gravid på første forsøk begge gangene. Nå fjernet jeg spiral i midten av august og legen mente jeg da hadde eggløsning, fikk TR igjen den 24/8. Håper det klaffer denne måneden:) har tidligere fått en slik voldsom kvalme rett etter eggløsning de forrige gangene jeg ble gravid og det har jeg ikke merket noe til denne gangen. Har hatt ørsmå mensmurringer de siste 3-4 dagene (og det tror jeg var tilstede i de forrige svangerskapene også=, så usikker på hva det betyr. Tester i helga om TR ikke har vist seg:)

Lykke til alle dere andre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...