Gå til innhold

Facebookgruppe

Monaponaa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å få ordna en facebookgruppe til tvillingmødre, for de som har termin framover kanskje..? 

Men da er det vel lurt å lage en lukket gruppe eller hemmelig gruppe? Må jeg bli venn med de som skal bli medlemmer der først da eller? Hvordan fungerer det? Jeg har visst aldri laget sånn gruppe jeg  ;) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble medlem av denne gruppa på facebook i dag. Men hadde vært koselig med ei lukka gruppe for oss som er her, som går gravide samtidig ;)  Har du prøvd å lage, Monaponaa?

Skrevet

Ble medlem av denne gruppa på facebook i dag. Men hadde vært koselig med ei lukka gruppe for oss som er her, som går gravide samtidig ;)  Har du prøvd å lage, Monaponaa?

Ja. Jeg og har blitt medlem der,men vil gjerne ha en lukka gruppe for oss som går gravide samtidig. :) Jeg har ikke prøvd å lage, var dårlig respons så gjorde ikke noe mer.. men kan godt prøve igjen! Men jeg tror jeg må bli venn med de jeg skal melde inn der? 

Skrevet

Jeg stemmer for en egen Facebook gruppe! Hold oss oppdatert på hva gruppen blir hetende :)

Skrevet

Stemmer for gruppe ja :-) Vi må vel sikkert bli venner, også må en av oss starte den opp. Har aldri gjort dette jeg..... Noen som vil prøve? ;-)

Skrevet

Stemmer for gruppe ja :-) Vi må vel sikkert bli venner, også må en av oss starte den opp. Har aldri gjort dette jeg..... Noen som vil prøve? ;-)

Jeg kan prøve i morgen :) 

Skrevet

Har starta en gruppe "Tvillinger".. Dere får kanskje blitt medlemmer uten å bli venn med meg? Gruppa er lukka så jeg må vel godta dere sikkert :) 

Skrevet

Jeg har endret navnet på gruppa til "Tvillinger 2013/2014", Kanskje lettere å finne :) 

Skrevet

Jeg har endret navnet på gruppa til "Tvillinger 2013/2014", Kanskje lettere å finne :)

Finner den ikke jeg, kanskje fordi den er lukket?

Skrevet

Hvis du legger ut link til siden her, kan vi sikkert finne den.

• 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...