Anonym bruker Skrevet 28. august 2013 #1 Skrevet 28. august 2013 Jeg må småspise og ha et jevnt inntak av sukkerholdig drikke bare for å kunne overleve dagen. Og jeg eser ut. Har lyst til å bare blåse i det og tenke at sånn er det nå, men sliter der altså Anonymous poster hash: 8288d...227
Anonym bruker Skrevet 28. august 2013 #2 Skrevet 28. august 2013 Husk at denne kvalmen vil forhåpentligvis gå over, og da kan du begynne å spise normalt sunt igjen.og kanskje trene/trimme litt? disse kiloene kommer litt sånn her og der, jeg la iallefall ikke på meg jevnt og trutt, var mer hopp og sprett! Anonymous poster hash: 6db7b...b22
Anonym bruker Skrevet 28. august 2013 #3 Skrevet 28. august 2013 Jeg har pcos og legger på meg bare jeg ser på karbohydrater og sukker og er ganske stor i utgangspunktet. Så hver kilo som kommer er et stort nederlag for jeg vet jeg kommer til å slite med å få de av. Men så er det jo bedre å ha det bra enn å være konstant kvalm og skjelven. HI Anonymous poster hash: 8288d...227
Anonym bruker Skrevet 28. august 2013 #4 Skrevet 28. august 2013 Hei! Jeg veide i utgangspunktet 108 kg sist graviditet (er også høy, men hadde BMI på 33), men var i fin form. Trente gjennom hele svangerskapet, hadde en kjapp og grei fødsel. La på meg totalt ca 8 kg i svangerskapet som var av innen få uker. Ved starten av denne graviditeten veide jeg 11 kg mindre ved start, og tenkte jeg skulle ha det like greit som sist...(og gå opp max 8 kg som sist). Har vært i mye dårligere form. Spist masse (litt hele tiden ikke store mengder på en gang), og blitt kjempedårlig av mosjon/bevegelse ut over små turer. Jeg hadde derfor gått opp 14 kg i løpet av de første atten ukene :-( Var veldig skuffa. Nå kan jeg igjen regulere bedre matinntat, og kan trene moderat (rolig) igjen. De siste 4-5 ukene har jeg ikke gått opp noe mer, men faktisk gått ned en kg igjen. Hjelper det å spise / drikke ting som er søtt, men med mindre sukker og kalorier?? Feks appelsin, vannmelon, druer,lettbrus, fun light? Det går også an å fryse saft i isbitformer og ta en en gang i blant. Jeg har spist en del kjøpesaftis, og de har ca 100 kcal per stk. Drukket masse vann, men også en del (max 0,5 l per dag) pepsi MAX og Solo Super. Det har hjulpet meg å stagge inntaket litt i hvert fall. Håper du også kommer i bedre form igjen, så det er lettere å ha kontroll og føle seg bedre igjen!! Anonymous poster hash: 09899...a34
Anonym bruker Skrevet 28. august 2013 #5 Skrevet 28. august 2013 Jeg er også redd for det samme.. Laget nettopp deal med samboeren, jeg får 20 kr hver dag jeg: 1. ikke spiser godis/chips eller drikker brus/kakao 2. Trener yoga, fri trening på treningssenter eller går tur med hunden på fjellet eller over 1,5 t generell tur.. Pengene jeg "tjener" skal gå til en fin stelleveske i skinn :-) Anonymous poster hash: e3cb3...880
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå