Gå til innhold

Har lyst å begynne å jogge...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trener endel sykel og styrke, men har lyst å begynne å jogge litt nå i høst. Er det noen app`er som er greie å ha for en nybegynner. Som man ser hvor langt man jogger, eller bør jeg kjøpe meg en pulsklokke?

Anonymous poster hash: 2f92f...1d9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For Android er noom calculator en app jeg bruker når jeg trener. Når du jogger eller går tur så viser den hvor du har gått både i km og på kart, kalorier, fart osv. Er en gratis app.

Anonymous poster hash: e0573...100

Skrevet

Endomondo, veldig fornøyd med den. Gratis og du kan få mer detaljer ved å logge deg inn på nettet. 

Anonymous poster hash: 7bac5...963
Skrevet

Runkeeper! Viser på kartet hvor du har løpt (gått, syklet, rodd osv), fart, distanse, kcal forbruk osv. V kjekk!

Anonymous poster hash: 88ba6...f15

Skrevet

pulsklokke og iphone, med appen "from couch to 5K" ellr er som går lenger hvis du er godt trent.

Anonymous poster hash: a08d8...38c
Skrevet

Er veldig fornøyd med runkeeper, har lagt til noen venner og vi kan konkurrere litt om vi vil, gir iallfall meg motivasjon.

Anonymous poster hash: a5058...094

Skrevet

Tips:

- få deg et par ordentlige joggesko med god demping!

- ikke vær overivrig i starten; da får du kjempeenkelt beinhinnebetennelse og så må du la være å jogge i 4-5 uker..jogg på skogsstier, grusveier fremfor asfalt og tredemølle - mye bedre for knær.

Hilsen en som startet å jogge i våres, og kjapt pådro seg en slik betennelse etter å ha vært litt for "frempå" de første to ukene ;)

Anonymous poster hash: 0fb64...99c
Skrevet

Om du har Iphone anbefaler jeg Polar Beat på det varmeste. Et bluetooth-basert pulsbelte. Og så laster du ned en tilhørende app.

Og gode sko er alfa og omega.

Anonymous poster hash: 4bc48...bab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...