Gå til innhold

Jeg bare MÅ vite noe om dere!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jada, Vinglepetrine, vi skjønner at du er her enda! Jeez, som du maser!

Anonymous poster hash: 724bf...30b

Morro å se at dere tror at det bare er en person som tørr si at nivået her inne ikke akkurat er  skyhøyt!

Anonymous poster hash: e7061...492

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jada, Vinglepetrine, vi skjønner at du er her enda! Jeez, som du maser!

Anonymous poster hash: 724bf...30b

Morro å se at dere tror at det bare er en person som tørr si at nivået her inne ikke akkurat er  skyhøyt!

Anonymous poster hash: e7061...492

De tror vel ikke at det er mulig at det finnes hele TO oppegående mennesker her inne. ;)

Anonymous poster hash: bf09f...359

Skrevet

Ja, men det har sin grunn i at jeg undres over at så mange uintelligente, stupide kjærringer har samlet seg på ett sted! Det er jo bare her inne det er slik! 

Da jeg ble medlem tenkte jeg det var flott med et forum bestående av andre småbarnsmødre. Et forum man kan diskutere interessante temaer og ta opp ting man lurer på. Har funnet et annet forum nå, og der er det jo ikke slik som her. Syntes vel bare det er rart at dere alle er samlet på ett sted.... Men er veldig glad for det, altså! At dere ikke er inne på alle forum! Dere må bare holde dere her, det er helt i orden  ;)

Og det er bare her inne at det slenger innom damer som har behov for å fortelle andre damer at de er uintelligente og stupide. Hvorfor har du forresten behov for å si både uintelligent og stupid? Det er synonymer, er det ikke? Jeg er også på en del andre forum og synes det er både interessant og interessant andre steder også. Det jeg ikke opplever andre steder, er at brukere som deg forteller hva de mener om gjennomsnittsnivået på forumet. Det er helt i orden at du holder deg der du slipper å renne over med sånt gørr. 

Nettopp! For på andre forum er nivået mye høyerer da det gjelder intelligens!

Jeg tviler på at flertallet her vet hva synonymer er, derfor er det greit å gi de to forskjellige ord, da er det jo enliten mulighet for at de vet hva et av de betyr!

De som sier at andre er dumme, DE er dumme, de! 

Latterlig med et så sterkt behov for å fremheve og hevde seg selv, og heve seg over "bermen"?

Meget besynderlig..   

Anonymous poster hash: 1d52b...1c0

Skrevet

Ja, men det har sin grunn i at jeg undres over at så mange uintelligente, stupide kjærringer har samlet seg på ett sted! Det er jo bare her inne det er slik!

Da jeg ble medlem tenkte jeg det var flott med et forum bestående av andre småbarnsmødre. Et forum man kan diskutere interessante temaer og ta opp ting man lurer på. Har funnet et annet forum nå, og der er det jo ikke slik som her. Syntes vel bare det er rart at dere alle er samlet på ett sted.... Men er veldig glad for det, altså! At dere ikke er inne på alle forum! Dere må bare holde dere her, det er helt i orden ;)

Og det er bare her inne at det slenger innom damer som har behov for å fortelle andre damer at de er uintelligente og stupide. Hvorfor har du forresten behov for å si både uintelligent og stupid? Det er synonymer, er det ikke? Jeg er også på en del andre forum og synes det er både interessant og interessant andre steder også. Det jeg ikke opplever andre steder, er at brukere som deg forteller hva de mener om gjennomsnittsnivået på forumet. Det er helt i orden at du holder deg der du slipper å renne over med sånt gørr.

Nettopp! For på andre forum er nivået mye høyerer da det gjelder intelligens!

Jeg tviler på at flertallet her vet hva synonymer er, derfor er det greit å gi de to forskjellige ord, da er det jo enliten mulighet for at de vet hva et av de betyr!

NÅR det gjelder, ikke DA.

Anonymous poster hash: 06f59...19e

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

De tror vel ikke at det er mulig at det finnes hele TO oppegående mennesker her inne. ;)

Når tid ble det å være høy på seg selv og generelt ufin i måten å snakke til andre mennesker på ansett som å være oppegående?

Jeg tror at de som virkelig er oppegående ikke har behov for å starte tråd etter tråd etter tråd hvor man bare spyr ut hvor dumme og idiotiske alle andre er.

Det er det jeg tror. Men så er jeg jo en av dib's faste brukere og dermed av definisjon nærmest imbesil iflg trådstarter.

(Men å redusere på siteringene, se det er visst ikke så viktig å lære seg for de oppegående :P )

Skrevet

Det er en tråd her som heter "Hvor høy er du?" Den har nå blitt 5 sider lang, dvs en av de mest populære trådene her inne !

Jeg har gitt opp dette hjernedøde forumet, men må bare spørre alle dere engasjerte damene: Hva er interessant med å få greie på hvor høye x-antall anonyme mennesker på et forum er? Hva skal dere med den infoen?

Går dere inn og leser 5 sider hvor det står forskjellige høyder? Er det spennende?

Spurte i en annen tråd, men får bara svada-svar, som f.eks. "alle er forskjellige vet du...." Betyr det at noen av dere faktisk finner det interessant å lese 5 sider med høyder? Har dere andre hobbyer bortsett fra å lese høyder? Samler dere på bilnummer også?

Jeg ønsker altså seriøse svar her for jeg klarer ikke å fatte hvorfor noen oppretter en slik tråd!

Du syns jo det er spennende å få vite hvor mange som syns tråden om høyde er spennende. Sååå :) Ha en smilende dag videre!! ;)

Anonymous poster hash: bfe1b...d34

Da jeg ble medlem tenkte jeg det var flott med et forum bestående av andre småbarnsmødre. Et forum man kan diskutere interessante temaer og ta opp ting man lurer på. Har funnet et annet forum nå, og der er det jo ikke slik som her. Syntes vel bare det er rart at dere alle er samlet på ett sted.... Men er veldig glad for det, altså! At dere ikke er inne på alle forum! Dere må bare holde dere her, det er helt i orden ;)

Men resonnementet ditt forutsetter jo at alle følger din mal for hva som er inntressant. Du tar null høyde for at interesser kan være forskjellige og at mange innlegg her sikkert kun er lagt ut for å fylle tid og ikke fordi man muligens har et brennende intresse over hvor lang folk er. Jeg klarer ikke å skjønne hvordan noen som synes denne siden er så lavmål er så i overkant aktiv.?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...