Gå til innhold

Jeg bare MÅ vite noe om dere!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en tråd her som heter "Hvor høy er du?" Den har nå blitt 5 sider lang, dvs en av de mest populære trådene her inne !

Jeg har gitt opp dette hjernedøde forumet, men må bare spørre alle dere engasjerte damene: Hva er interessant med å få greie på hvor høye x-antall anonyme mennesker på et forum er? Hva skal dere med den infoen? 

Går dere inn og leser 5 sider hvor det står forskjellige høyder? Er det spennende?

Spurte i en annen tråd, men får bara svada-svar, som f.eks. "alle er forskjellige vet du...." Betyr det at noen av dere faktisk finner det interessant å lese 5 sider med høyder? Har dere andre hobbyer bortsett fra å lese høyder? Samler dere på bilnummer også? 

Jeg ønsker altså seriøse svar her for jeg klarer ikke å fatte hvorfor noen oppretter en slik tråd! 

Anonymous poster hash: bf09f...359
Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he! :D Nei, den tråden har jeg ikke giddet å åpne, for det synes jeg høres ganske uinteressant ut.

Regner med at folk svarer rett og slett som tidsfordriv. Er nok ingen som leser svarene da... :)

Men fascinerende ja!

Anonymous poster hash: 292be...8d8

Skrevet

Fordi alle håper innerst inne å vinne. Det er stas å være den som skiller seg ut som DIB's høyeste og laveste kvinne  ;)

Skrevet

Har ikke åpna den tråden, for det er noe som ikke interesserer meg.

Anonymous poster hash: 89961...e0e
Skrevet

Jeg skjønner heller ikke poenget med det, og har derfor heller ikke åpnet tråden.

Skrevet

Hun som starta tråden lurte kanskje på om hun var veldig høy eller veldig lav i forhold til gjennomsnittskvinnen og nå har hun forhåpentligvis fått svar på det, men tviler på at noen andre gidder lese den tråden gitt.

Anonymous poster hash: ee02e...19b
Skrevet

Hun som starta tråden lurte kanskje på om hun var veldig høy eller veldig lav i forhold til gjennomsnittskvinnen og nå har hun forhåpentligvis fått svar på det, men tviler på at noen andre gidder lese den tråden gitt.

Ja, hun er antagelig blind og da eller? For det hadde hun vel sett dersom hun bevegde seg utenfor døra!

Skrevet

Finnes jo lett tilgjengelig statistikk på det. 

Skrevet

Den tråden har jeg ikke vært inne i, men jeg har faktisk svart (anonymt) i tilsvarende tråder, f.eks. "hvor mye tjener du"/"hvor høy utdannelse har du" o.l. Dette er spørsmål som kan være interessant å få svar på, i hvert fall for noen. ;) Jeg svarer vel mest pga. tidsfordriv, og hvis jeg kikker innom trådene er det kanskje for å se om noen "spennende" nick har svart noe spennende?

Jeg finner ikke tråden om høyder akkurat nå, men jeg vil tippe at antall visninger er ca. det samme som antall svar? At de fleste bare går inn og svarer? Jeg tviler på at de fleste går nøye gjennom slike tråder... :P

Skrevet

Hopper glatt over slike type tråder. Har ikke interesse av  vite hvor høye alle her inne er.

Sånne spørsmål ala, " Hvor mye tjener du?", er også uinteressante.

Hadde det dermed stått, "Hva slags yrke ha du, hvor  lang har ansiennitet og hvor mye tjener du?", så hadde det blitt mer interessant. Da kunne man kanskje sammnlignet litt med sin egen jobb.

Anonymous poster hash: 53707...dde
Skrevet

Den tråden har jeg ikke vært inne i, men jeg har faktisk svart (anonymt) i tilsvarende tråder, f.eks. "hvor mye tjener du"/"hvor høy utdannelse har du" o.l. Dette er spørsmål som kan være interessant å få svar på, i hvert fall for noen. ;) Jeg svarer vel mest pga. tidsfordriv, og hvis jeg kikker innom trådene er det kanskje for å se om noen "spennende" nick har svart noe spennende?

Jeg finner ikke tråden om høyder akkurat nå, men jeg vil tippe at antall visninger er ca. det samme som antall svar? At de fleste bare går inn og svarer? Jeg tviler på at de fleste går nøye gjennom slike tråder... :P

Tenker det samme som deg! :)

Anonymous poster hash: 2ae24...ffb

Skrevet

Det finnes neppe statistikk over dib/ bim kvinnens høyde ;-) kanskje dette er en kvinne som er over gjennomsnittet interessert i statistikk og vil føre statistikk over kvinners høyde her inne!?

Anonymous poster hash: 3ea8c...2c0

Gjest Aprikos Syltetøy
Skrevet

Det er en tråd her som heter "Hvor høy er du?" Den har nå blitt 5 sider lang, dvs en av de mest populære trådene her inne ! Jeg har gitt opp dette hjernedøde forumet, men må bare spørre alle dere engasjerte damene: Hva er interessant med å få greie på hvor høye x-antall anonyme mennesker på et forum er? Hva skal dere med den infoen? Går dere inn og leser 5 sider hvor det står forskjellige høyder? Er det spennende? Spurte i en annen tråd, men får bara svada-svar, som f.eks. "alle er forskjellige vet du...." Betyr det at noen av dere faktisk finner det interessant å lese 5 sider med høyder? Har dere andre hobbyer bortsett fra å lese høyder? Samler dere på bilnummer også?  Jeg ønsker altså seriøse svar her for jeg klarer ikke å fatte hvorfor noen oppretter en slik tråd!  Anonymous poster hash: bf09f...359

Jeg for min del er her inne fordi det også finnes interessante tråder. Mye tull og rett og slett svada også her selvsagt. Og om ikke annet så for underholdningsverdien, svarer jeg noenganger på disse.

Er man hjemme i permisjon og småen sover.. Hva annet skal jeg ta meg til :P regner med at livet mitt sikkert får litt mer mening når jeg begynner på jobb :)

Skrevet

Det er en tråd her som heter "Hvor høy er du?" Den har nå blitt 5 sider lang, dvs en av de mest populære trådene her inne !

Jeg har gitt opp dette hjernedøde forumet, men må bare spørre alle dere engasjerte damene: Hva er interessant med å få greie på hvor høye x-antall anonyme mennesker på et forum er? Hva skal dere med den infoen? 

Går dere inn og leser 5 sider hvor det står forskjellige høyder? Er det spennende?

Spurte i en annen tråd, men får bara svada-svar, som f.eks. "alle er forskjellige vet du...." Betyr det at noen av dere faktisk finner det interessant å lese 5 sider med høyder? Har dere andre hobbyer bortsett fra å lese høyder? Samler dere på bilnummer også? 

Jeg ønsker altså seriøse svar her for jeg klarer ikke å fatte hvorfor noen oppretter en slik tråd! 

Du syns jo det er spennende å få vite hvor mange som syns tråden om høyde er spennende. Sååå :) Ha en smilende dag videre!! ;)

Anonymous poster hash: bfe1b...d34

Skrevet

nå kan jo folk ha svart i tråden uten å ha lest alle svarene da. Og jeg er forøvrig 1,61 m.o.h.

Skrevet

Det finnes neppe statistikk over dib/ bim kvinnens høyde ;-) kanskje dette er en kvinne som er over gjennomsnittet interessert i statistikk og vil føre statistikk over kvinners høyde her inne!?

Anonymous poster hash: 3ea8c...2c0

Du har rett, det er mange svakheter i mitt resonnement. Det er jo for det første slett ikke sikkert at kvinner som er brukere på BiM/DIB er representative for norske kvinner. For det andre kan det hende at brukere av disse forumene har en helt egen interesse for statistikk. 

Skrevet

Du syns jo det er spennende å få vite hvor mange som syns tråden om høyde er spennende. Sååå :) Ha en smilende dag videre!! ;)

Ja, men det har sin grunn i at jeg undres over at så mange uintelligente, stupide kjærringer har samlet seg på ett sted! Det er jo bare her inne det er slik! 

Da jeg ble medlem tenkte jeg det var flott med et forum bestående av andre småbarnsmødre. Et forum man kan diskutere interessante temaer og ta opp ting man lurer på. Har funnet et annet forum nå, og der er det jo ikke slik som her. Syntes vel bare det er rart at dere alle er samlet på ett sted.... Men er veldig glad for det, altså! At dere ikke er inne på alle forum! Dere må bare holde dere her, det er helt i orden  ;)

Skrevet

Ja, si det.

Men vi vet jo at enkelte faktisk sitter og "lagrer" slik informasjon også. Har vært tilfeller her hvor halvgale annier har spurt om alskens personlige greier, for så å komme og "oute" nick om slike ting senere.

Noen bruker denne infoen til å finne utav hvem folk er i virkeligheten.

Så man burde faktisk være ganske forsiktig med hva slags informasjon man legger ut her, iallefall med nick.

Anonymous poster hash: 724bf...30b
Skrevet

Nei, jeg syns ikke det er interessant.

Regner med at HI har en grunn til å spørre, siden hun faktisk spør.

Uten en grunn virker det jo svært meningsløst, og derfor tror jeg heller ikke folk, andre enn HI, er spesielt interessert i svarene. Jeg tror ikke andre enn HI går inn og leser 5 sider om andre brukeres høyde.

Anonymous poster hash: 1d52b...1c0

Skrevet

Ja, men det har sin grunn i at jeg undres over at så mange uintelligente, stupide kjærringer har samlet seg på ett sted! Det er jo bare her inne det er slik! 

Da jeg ble medlem tenkte jeg det var flott med et forum bestående av andre småbarnsmødre. Et forum man kan diskutere interessante temaer og ta opp ting man lurer på. Har funnet et annet forum nå, og der er det jo ikke slik som her. Syntes vel bare det er rart at dere alle er samlet på ett sted.... Men er veldig glad for det, altså! At dere ikke er inne på alle forum! Dere må bare holde dere her, det er helt i orden  ;)

Og det er bare her inne at det slenger innom damer som har behov for å fortelle andre damer at de er uintelligente og stupide. Hvorfor har du forresten behov for å si både uintelligent og stupid? Det er synonymer, er det ikke? Jeg er også på en del andre forum og synes det er både interessant og interessant andre steder også. Det jeg ikke opplever andre steder, er at brukere som deg forteller hva de mener om gjennomsnittsnivået på forumet. Det er helt i orden at du holder deg der du slipper å renne over med sånt gørr. 

Skrevet

De som sier at andre er dumme, DE er dumme, de! 

Latterlig med et så sterkt behov for å fremheve og hevde seg selv, og heve seg over "bermen"?

Meget besynderlig.. 

Anonymous poster hash: 1d52b...1c0

Skrevet

Og det er bare her inne at det slenger innom damer som har behov for å fortelle andre damer at de er uintelligente og stupide. Hvorfor har du forresten behov for å si både uintelligent og stupid? Det er synonymer, er det ikke? Jeg er også på en del andre forum og synes det er både interessant og interessant andre steder også. Det jeg ikke opplever andre steder, er at brukere som deg forteller hva de mener om gjennomsnittsnivået på forumet. Det er helt i orden at du holder deg der du slipper å renne over med sånt gørr. 

Nettopp! For på andre forum er nivået mye høyerer da det gjelder intelligens!

Jeg tviler på at flertallet her vet hva synonymer er, derfor er det greit å gi de to forskjellige ord, da er det jo enliten mulighet for at de vet hva et av de betyr!

Skrevet

Jada, Vinglepetrine, vi skjønner at du er her enda! Jeez, som du maser!

Anonymous poster hash: 724bf...30b
Skrevet

Nettopp! For på andre forum er nivået mye høyerer da det gjelder intelligens!

Jeg tviler på at flertallet her vet hva synonymer er, derfor er det greit å gi de to forskjellige ord, da er det jo enliten mulighet for at de vet hva et av de betyr!

Jaha, så de blir smartere av at du forteller dem at de er dumme? Eller skal de krype under en stein og gjemme seg? Jeg er på flere andre forum og synes det er "dumme" problemstillinger der også, men er smart nok til å skjønne at vi alle har ulik erfaringsbakgrunn og ulikt behov for bekreftelse. Du får holde deg til Mensa-samlingene, så slipper du å forholde deg til bermen. 

Skrevet

Hva er det med deg som virkelig bryr deg om hvorfor folk bryr seg om andre ting æ??

At du virkelig gidder lage en tråd om det liksom..

Hvorfor klarer du liksom ikke bare overse og gå videre hvis det ikke er intr for deg?

Jeg lurer på slike tråder,men gidder ikke lage en spørretråd for det, for så intr er jeg ikke .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...