Anonym bruker Skrevet 28. august 2013 #1 Skrevet 28. august 2013 Jeg ble nødt til å slutte i min forrige jobb etter endt permisjon da jeg ble alene med barnet og arbeidstidene i min forrige jobb var på kveld/natt. Nå har jeg trødd hjemme alt for lenge. Har aktivt søkt jobber i ca et år nå, men får avslag etter avslag. Per i dag tror jeg avslagene kommer nettopp fordi det er lenge siden jeg har vært i arbeid. Jeg har ingen utdanning og derfor kan jeg ikke velge fritt blant jobber. Noen som har vært i samme situsjon og fått seg en ok jobb etter hvert? Finnes det noen kurser/sertifikater jeg kan ta gjennom Nav som kan gi meg større sjanse til å få jobb? Anonymous poster hash: f9b6b...a4d
Anonym bruker Skrevet 28. august 2013 #2 Skrevet 28. august 2013 Opp Anonymous poster hash: f9b6b...a4d
Anonym bruker Skrevet 28. august 2013 #3 Skrevet 28. august 2013 Arbeidsgiver trenger ikke å vite at du har søkt jobb i ett år. Fremstill heller denne tiden som at du har valgt å være hjemme med barn. Har du lyst til å studere? Er det en mulighet? Vet det er mange som stortrives med å kombinere livet som småbarnsmor og studenttilværelsen. Anonymous poster hash: 5a46a...cbd
Anonym bruker Skrevet 28. august 2013 #4 Skrevet 28. august 2013 Hva med å bruke tiden nå på å å deg en utdannelse? hvorfor har du ikke allerede begynt? Anonymous poster hash: 970df...70c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå