Gå til innhold

Har du en Emma?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du/dere fornøyd med navnevalget til tross for at det er så populært?

For de Emma'ene som er litt større, bryr de seg som om det er flere som heter det i bhg eller skole?

Hvis du får kommentarer på navnet - hva sier de som kommenterer?

Anonymous poster hash: 8e018...6a4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en Emma som nå er 5,5 år. Vi angrer ikke på valget og kan ikke se for oss at hun heter noe annet, for oss er hun rett og slett Emma. Ifjor var det en annen jente i barnehagen med det samme navnet, og det var kjempestas!

Jeg har selv et veldig vanlig navn, og jeg husker ikke det som noe negativt da jeg var barn/ tenåring. I en periode var vi faktisk 4 stk i samme klasse med det samme navnet!

Emma fungerer desssuten bra på de fleste språk, det gjør ikke mitt navn..

Anonymous poster hash: 7f115...3ea
Skrevet

Jeg har også en Emma. Er nesten ingen her vi bor som heter det. Går ingen i bhg. med det navnet heller.

Anonymous poster hash: 8f7d6...f0a
Skrevet

Jeg har en Emma ;) Fornøyd med det. Ikke førstevalget men når mor og far ikke bli enig så få storebror bestemme ;) 

Anonymous poster hash: 37666...5d7
Skrevet

Vi har en Emma på snart ni år. I hennes klasse er det ingen andre som heter det, men det er ett par til på skolen som har samme navnet (liten skole). Hun bryr seg ikke om andre heter det samme. Vi er veldig fornøyde med navnet! Hun er forresten kalt opp etter min mor som igjen er kalt opp etter sin bestemor, så for oss har navnet mer betydning enn at det "bare" er populært.

Skrevet

Vår Emma blir 10.. AKkurat nå er hun stolt over og ha et navn som i flere år var kåret til det mest populære...Altså, mest brukte :) Kjente INGEN EMma, da hun fikk navnet..Etter hun har fått det, så har vi jo funnet ut at MINST en jente i hvert trinn heter det samme. Heldigvis er hun alene p sitt trinn da :)

Anonymous poster hash: fc59c...c8a
Skrevet

har en Emma som begynte på skolen ,er 4 andre i hennes klasse,ho synes det er bare morsomt og bryr seg ikke i hele tatt, nydelig navn, alltid likt det.

Anonymous poster hash: 4f4c0...651
Skrevet

Har en Emma på 8 år :) angrer ikke på valget. Hun er oppkalt etter min oldemor. Når hun gikk i barnehagen var det kun to Emma av 100 barn men de gikk ikke på samme avd ( forskjellig alder). På første skolen hun gikk på het ingen på hennes trinn Emma. De andre trinnene vet jeg ikke. I høst begynte hun på ny skole og ingen av 3. Klassingene heter Emma. Kjenner ingen andre barn som heter det heller.

Anonymous poster hash: 37128...41d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...