Anonym bruker Skrevet 28. august 2013 #1 Skrevet 28. august 2013 Kan noen rette på om jeg har skrevet litt feil? :-) På forhånd mange takk :-) Hei Jeg hører at dere har behov for vikarer og jeg er interessert i å jobbe som vikar. Før sommerferien jobbet jeg på .......barnehage. Det har ikke vært behov for vikarer etter ferien og jeg er ledig. Jeg har ca 5 års erfaring i barnehagen og trives veldig godt å jobbe med både stor og småbarn. Jeg kan komme innom personlig med en søknad, cv , attester og referanser om det passer en dag? Mvh. ...... Anonymous poster hash: 39f9e...08d
HvittHus Skrevet 28. august 2013 #2 Skrevet 28. august 2013 Kan noen rette på om jeg har skrevet litt feil? :-) På forhånd mange takk :-) Hei Jeg hører at dere har behov for vikarer og jeg er interessert i å jobbe som vikar. Før sommerferien jobbet jeg på .......barnehage. Det har ikke vært behov for vikarer etter ferien og jeg er ledig. Jeg har ca 5 års erfaring i barnehagen og trives veldig godt å jobbe med både stor og småbarn. Jeg kan komme innom personlig med en søknad, cv , attester og referanser om det passer en dag? Mvh. ...... Anonymous poster hash: 39f9e...08d Mitt forslag: Jeg har fått opplyst at dere har behov for vikarer i ........barnehage. Jeg er for tiden ledig og interessert i å jobbe som vikar. Før sommerferien jobbet jeg i .......barnehage. Der har det ikke vært behov for vikarer etter ferien og jeg søker derfor etter vikariat i andre barnehager. Jeg har 5 års erfaring i barnehagen og trives veldig godt å jobbe med både stor og småbarn. Om dette virker interessant kan jeg komme innom med søknad, attester og referanser når det måtte passe for dere.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2013 #3 Skrevet 28. august 2013 Tusen tusen takk Anonymous poster hash: 39f9e...08d
Anonym bruker Skrevet 28. august 2013 #4 Skrevet 28. august 2013 Mitt forslag, nesten likt, men noen ord var glemt over: Jeg har fått opplyst at dere har behov for vikarer i ........barnehage. Jeg er for tiden ledig og interessert i å jobbe som vikar. Før sommerferien jobbet jeg i .......barnehage. Der har det ikke vært behov for vikarer etter ferien og jeg søker derfor etter vikariat i andre barnehager. Jeg har 5 års erfaring i barnehager og trives veldig godt med å jobbe med både store og små barn. Om dette virker interessant kan jeg komme innom med søknad, attester og referanser når det måtte passe for dere. Anonymous poster hash: cda4e...bab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå