Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg med denne mailen?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kan noen rette på om jeg har skrevet litt feil? :-) På forhånd mange takk :-)

Hei

Jeg hører at dere har behov for vikarer og jeg er interessert i å jobbe som vikar. Før sommerferien jobbet jeg på .......barnehage. Det har ikke vært behov for vikarer etter ferien og jeg er ledig.

Jeg har ca 5 års erfaring i barnehagen og trives veldig godt å jobbe med både stor og småbarn.

Jeg kan komme innom personlig med en søknad, cv , attester og referanser om det passer en dag?

Mvh.

......

Anonymous poster hash: 39f9e...08d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan noen rette på om jeg har skrevet litt feil? :-) På forhånd mange takk :-)

Hei

Jeg hører at dere har behov for vikarer og jeg er interessert i å jobbe som vikar. Før sommerferien jobbet jeg på .......barnehage. Det har ikke vært behov for vikarer etter ferien og jeg er ledig.

Jeg har ca 5 års erfaring i barnehagen og trives veldig godt å jobbe med både stor og småbarn.

Jeg kan komme innom personlig med en søknad, cv , attester og referanser om det passer en dag?

Mvh.

......

Mitt forslag:
Jeg har fått opplyst at dere har behov for vikarer i ........barnehage. Jeg er for tiden ledig og  interessert i å jobbe som vikar. Før sommerferien jobbet jeg i .......barnehage. Der har det ikke vært behov for vikarer etter ferien og jeg søker derfor etter vikariat i andre barnehager.

Jeg har 5 års erfaring i barnehagen og trives veldig godt å jobbe med både stor og småbarn.

Om dette virker interessant kan jeg komme innom med søknad, attester og referanser når det måtte passe for dere.
Skrevet

Tusen tusen takk  :)

Skrevet
Mitt forslag, nesten likt, men noen ord var glemt over:

Jeg har fått opplyst at dere har behov for vikarer i ........barnehage. Jeg er for tiden ledig og  interessert i å jobbe som vikar. Før sommerferien jobbet jeg i .......barnehage. Der har det ikke vært behov for vikarer etter ferien og jeg søker derfor etter vikariat i andre barnehager.

Jeg har 5 års erfaring i barnehager og trives veldig godt med å jobbe med både store og små barn.

Om dette virker interessant kan jeg komme innom med søknad, attester og referanser når det måtte passe for dere.

Anonymous poster hash: cda4e...bab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...