Anonym bruker Skrevet 28. august 2013 #26 Skrevet 28. august 2013 Over alt på jord! (Untatt barna) Vært sammen i 10,5 år, gift i 6. Anonymous poster hash: 8da39...b37
magica fra tryll Skrevet 28. august 2013 #27 Skrevet 28. august 2013 Ja, høyere enn himmelen... Vi har vært sammen i 18 år.
rytme Skrevet 28. august 2013 #28 Skrevet 28. august 2013 Ja, det gjør eg Vi har vært sammen i 6 år! (woozawooza!)
*Lissi* Skrevet 28. august 2013 #29 Skrevet 28. august 2013 Ja, han er min "andre halvdel" <3 Vet det høres klissete ut, men han virkelig min store kjærlighet. Vert sammen i over 10 år, og giftet oss for ikke lenge siden.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2013 #30 Skrevet 28. august 2013 Selvsagt elsker jeg mannen min! Hadde ikke villet bo sammen med han ellers eller fått tre barn med han!. Vi møttes for 14 år siden, og jeg merket ganske fort at denne personen var veldig spesiell for meg bare etter noen uker. Vi var unge da vi møttes, men har heldigvis vokst i samme retning. Anonymous poster hash: 3d29e...012
Englenemine Skrevet 28. august 2013 #31 Skrevet 28. august 2013 Oh yes. Høyere enn himmelen:) vært sammen i 15 år
Anonym bruker Skrevet 28. august 2013 #32 Skrevet 28. august 2013 Jeg elsker han så høyt at det gjør vondt, på tross av at han har vært utro som resulterte i et barn. Kjemper en kamp mot smertene hver eneste dag. For meg selv og for det uskyldige barnet han fikk med elskerinnen. Livet er ikke alltid rettferdig... Anonymous poster hash: b04f5...8bf
Anonym bruker Skrevet 28. august 2013 #33 Skrevet 28. august 2013 Elsker han mer enn alt annet, og han er virkelig sjelevennen min. Han gikk bort for snart 1 år siden, og halve meg døde med han, hjerte mitt er i tusen biter :/ Kan ikke se for meg å ha den samme kjærligheten til en annen mann. Anonymous poster hash: d9671...f2b
*Yuna* Skrevet 28. august 2013 #34 Skrevet 28. august 2013 Elsker han mer enn alt annet, og han er virkelig sjelevennen min. Han gikk bort for snart 1 år siden, og halve meg døde med han, hjerte mitt er i tusen biter :/ Kan ikke se for meg å ha den samme kjærligheten til en annen mann. Anonymous poster hash: d9671...f2b Uff, så trist Stor klem
Anonym bruker Skrevet 28. august 2013 #35 Skrevet 28. august 2013 Tror desverre ikke det . Vi har ei datter sammen som jeg elsker over alt på jord! Han elsker meg og vi har et godt liv med mange felles interesser, et harmonisk hjem, felles mål og felles verdier. Syns det er fryktelig vanskelig å ha sånne "forbudte" tanker om at jeg egentlig kanskje ikke elsker ham. Vet ikke om det er riktig å bli (og bevare familien og alt vi far bygget opp sammen), eller være ego og prøve lykken alene. Kan legge til at de to mennene jeg har elsket har vært HELT feil for meg og de gjorde meg bånn ulykkelig begge to. Kanskje jeg har dårlig smak eller er en selvpiner... Anonymous poster hash: 7f6b4...e32
Anonym bruker Skrevet 28. august 2013 #37 Skrevet 28. august 2013 Nei igrunn ikke. Anonymous poster hash: 1c616...081
Anonym bruker Skrevet 28. august 2013 #38 Skrevet 28. august 2013 Ja..no enormt mye og På bordkortene da vi giftet oss så stod det; " I have finally found the one my soul loves " Hver kveld før vi sovner sier vi til hverandre at vi elsker hverandre.. for evig og alltid.. Anonymous poster hash: 2cd2d...b91
Anonym bruker Skrevet 28. august 2013 #39 Skrevet 28. august 2013 Ja..no enormt mye og På bordkortene da vi giftet oss så stod det; " I have finally found the one my soul loves " Hver kveld før vi sovner sier vi til hverandre at vi elsker hverandre.. for evig og alltid.. Anonymous poster hash: 2cd2d...b91
moota m storebror&lillebror Skrevet 28. august 2013 #41 Skrevet 28. august 2013 Ja jeg elsker han veldig mye! Jeg mistet han nesten da jeg gikk fra han, men vi fant tilbake til hverandre og har nå giftet oss. Jeg vet at jeg ikke vil leve uten han og han er den ene for meg. Vi er bestevenner og sjelevenner eller hva det heter også Han betyr så masse for meg og er den beste støttespilleren jeg har. Vi har kjent hverandre i 12 år og vært sammen i 10 av dem Og håper vi er sammen resten av livet.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2013 #42 Skrevet 28. august 2013 Nei, det gjør jeg ikke. Men jeg er veldig glad i han og jeg setter pris på livet vi har bygd opp sammen. Anonymous poster hash: 579cd...308
Anonym bruker Skrevet 28. august 2013 #43 Skrevet 28. august 2013 Har vært sammen i snart seks år, og vi hører virkelig sammen. Elsker ham så høyt at det nesten er litt skummelt. Anonymous poster hash: f4fe1...182
Anonym bruker Skrevet 28. august 2013 #44 Skrevet 28. august 2013 Ja, jeg elsker kjæresten min! Vi har vært sammen i snart 6år Elsker han mere og mere for hver dag <3 Anonymous poster hash: b3c8b...0aa
Anonym bruker Skrevet 28. august 2013 #45 Skrevet 28. august 2013 Er glad i han og glad i det vi har bygget opp sammen...Elsker barna mine. 7 år Anonymous poster hash: c5cf2...fff Signerer. Ingenting kommer i nærheten av det jeg føler for ungene. Men er veldig glad i han og synes vi har et godt liv sammen. Anonymous poster hash: 7eab9...5b5
Anonym bruker Skrevet 28. august 2013 #46 Skrevet 28. august 2013 Er glad i han og glad i det vi har bygget opp sammen...Elsker barna mine. 7 år Anonymous poster hash: c5cf2...fff Signerer.Ingenting kommer i nærheten av det jeg føler for ungene. Men er veldig glad i han og synes vi har et godt liv sammen. Anonymous poster hash: 7eab9...5b5 Helt enig Anonymous poster hash: 477bb...73c
Ugl@ ruger... Skrevet 28. august 2013 #47 Skrevet 28. august 2013 Et høyt og rungende JAAAAA!!! Å jada, han er det mennesket som kan få meg mest forbanna, lei meg og frustrert også. Men jeg kan ikke se for meg livet uten ham, på godt og vondt. Jeg tror, føler på meg eller kansje jeg til og med skal gå så langt å si at denne mannen skal jeg dele både gode og " onde" dager med. Vi har jo stått forran familie, venner og framfor alt barna våre og lovet dette, til døden skiller oss løftet. Vi har levd sammen i over 8 år, kort tid for enkelte, lang for andre. Selv synes jeg disse årene har flydd avgårde. Vi har had kriser, krangler, sorger og gleder sammen. Vi har formet og preget hverandre, uten å miste oss selv. Han er sterk der jeg er svak og omvendt, vi utfyller hverandre ekstremt godt. Vi er også forskjellige, men samspillte. Føler meg utrolig heldig :-)
Anonym bruker Skrevet 28. august 2013 #48 Skrevet 28. august 2013 Så høyt at det nesten gjør vondt noen ganger! Men det betyr ikke at jeg alltid liker han like godt Anonymous poster hash: 7efc9...e3d
Lillababy Skrevet 28. august 2013 #49 Skrevet 28. august 2013 Jaaaa! Heilt intenst. Håpar det aldri skjer noko med han og at me får bli gamle sammen. Orkar ikkje tanken på livet utan han. Har vendt meg til å bli Elska og den enorme godheten hans. Veldig veldig takknemleg.!
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #50 Skrevet 29. august 2013 Både ja o nei. Jeg elsker han egentlig men føler at vi sklidd litt fra hverandre, og at ingen av oss orker å gjøre noe med det. Vi har vært sammen i 10 år og kan egentlig ikke tenke meg en bedre mann. Det er veldig trist og jeg håper vi finner tilbake til hverandre. Anonymous poster hash: f2ecc...4f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå