Gå til innhold

Elsker du mannen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da mener jeg ikke forelsket, men virkelig elsker han og at dere er "ment to be"?

Anonymous poster hash: de2ab...b9b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og hvor lenge har dere vært sammen?

Hi

Anonymous poster hash: de2ab...b9b

Skrevet

Klart jeg gjør :) Både elsker og forelsket :wub:  

Ellers hadde jeg ikke svart ja da han fridde. Meant to be har jeg følt at vi er siden vi møttes, mer eller mindre. 

Skrevet

Ja jeg elsker han. Er dager hvor jeg ikke liker han så godt, men jeg elsker han :)

Anonymous poster hash: 7f9ac...dfb

Skrevet

I aller høyeste grad. <3 Vi har vært sammen i fem år.

Skrevet

Elsker mannen min mer enn noe annet på denne jord. Han er min utvalgte, min sjel, mitt hjerte han er mitt alt og uten ham hadde jeg ikke levd. Hver dag som går elsker jeg ham mer og mer. Vi har vært sammen i 4 lykkelige år.

Anonymous poster hash: c8d57...02d

Skrevet

Ja <3 Vi har vært sammen i snart 8 år, gift i rett over 3 av de. Og venter barn nr. 5 sammen :)

Anonymous poster hash: 628f7...db3
Skrevet

JA! Vi har vært sammen i seks år. Tredje gang vi møttes, flyttet vi sammen. Og nå er vi gift og har to barn!

Skrevet

Ja! Vore sammen i 1,5 år :)

Anonymous poster hash: 36a38...9d4
Skrevet

Ja jeg er så heldig at jeg elsker han! Vet at ikke alle er så heldige... Vi har vært sammen i 15 år.

Anonymous poster hash: fcf73...fd9

Skrevet

Nei, men det er så utrolig praktisk å ha en mann i hus som gjør alt jeg ikke har lyst til å gjøre!!

Selvfølgelig elsker jeg han! Og jeg må vel innrømme at jeg er enda mer forelska i han nå enn da vi ble sammen. 5år som kjærester og satser på at det varer livet ut!

Skrevet

Ja jeg elsker han. Vi har vært sammen 10 år=)

Skrevet

Ja, jeg elsker han. Vi har vært sammen i 16 år.

Skrevet

Er glad i han og glad i det vi har bygget opp sammen...Elsker barna mine.

7 år

Anonymous poster hash: c5cf2...fff
Skrevet

Ja!! 5 år sammen og blir mer og mer forelska hver eneste dag. Og elsker han uendelig mye mer etter vi fikk barn sammen, da fikk jeg se nye og helt fantastiske sider.

Anonymous poster hash: 84d8c...3be

Skrevet

Nei, jeg tåler ikke trynet hans. 10 året nå. Vi er absolutt ikke ment to be.

Anonymous poster hash: 27073...1fc

Skrevet

Ja, vi er virkelig "ment to be" og jeg elsker han høyere og høyere ettersom tiden går. Bruker ofte å tenke på hvor heldig jeg er som har det så fint med mannen min og hvor takknemlig jeg er <3

Vi har bare hvert i lag i 5 år, men jeg tror nok det blir mange flere :)

Skrevet

Jepp jeg elsker mannen min, vi har vært gjennom mye tøffe ting, men jeg kan med hånda på hjerte si at jeg elsker han. Noen ganger blir jeg forelsket i han på nytt. Forholdet hadde ikke overlevd om vi ikke hadde hatt kjærligheten som grunn pilar:-). Vi har vært sammen i 9 år

Anonymous poster hash: 768de...f76

Skrevet

Ja jeg elsker mannen min og etter så mange år kan man vel si at vi var de rette for hverandre. Har vært sammen i 26 år og gift i 22.

Skrevet

Selvfølgelig elsker jeg ham! :) Om jeg ikke hadde gjort det, hadde vi ikke vært sammen.

Anonymous poster hash: ae216...6d3

Skrevet

Ja elsker ham så det gjør nesten vondt i hjerterota! Når jeg tenker på ham så blir jeg helt varm i hjertet mitt !

Høres litt "klissete" ut kanskje, men bare vet at vi er sjelevenner og ment å være sammen :)

Vi møttes første gang for 8 år siden, men da var det ikke rett tid, selv om vi begge merket det var masse i luften....... ;):);)

Møttes igjen før 2,5 år siden og siden har vi vært sammen ;) venter en liten bebis nå <3

Anonymous poster hash: 6d152...fd7

Skrevet

Nei. Vet ikke hva jeg har tenkt med, vi passer overhodet ikke sammen. Dere som skriver over her er utrolig heldige v

Anonymous poster hash: 99d1a...b12

Skrevet

ja, 7 år.

Anonymous poster hash: 5774e...ec3
Skrevet

Ja, jeg elsker ham. Føler meg veldig sikker på at ekteskapet er rett for oss begge. Det er imidlertid ikke hver dag jeg kjenner så veldig intenst at "This is the man". Har perioder der vi i beste fall er et arbeidsfellesskap og i verste fall irriterer oss over "alt". Det går imidlertid over, vi vet begge hva vi har og hva vi ikke vil miste. Forelsket i ham er jeg nok ikke, det kommer i små drypp og varer ikke så lenge om gangen. Vi har vært sammen i 12 år. 

Skrevet

Ja, absolutt! Vært sammen i 9 år, har to barn.

Anonymous poster hash: cf5b1...a6d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...