Anonym bruker Skrevet 28. august 2013 #51 Skrevet 28. august 2013 Så mange forskjellige land! Spennende :-) Anonymous poster hash: f9a83...591
Anonym bruker Skrevet 28. august 2013 #52 Skrevet 28. august 2013 Skjønner at noen av dere ikke tørr å signere med nick!!dere får ikke annet så må ta takke med utenlandske menn. Syntes synd på dere som ikke får annent. Anonymous poster hash: f8b2f...16a Wow du er rask på avtrekkeren... På tide å korke flasken nå.... Anonymous poster hash: 3c5b4...7ab
najs Skrevet 28. august 2013 #53 Skrevet 28. august 2013 Jeg regner med at de som har en ikke-norsk mann har valgt den personen for at den nettopp er den. Jeg har vært sammen med menn fra forskjellige land og tenker på de som personen ikke landsmannen. Nå er jeg sammen med en svenske og han er helt topp! Hadde han vært pakistansk, engelsmann eller norsk så håper jeg fortsatt at jeg hadde valgt han. For noen rare meninger folk har...
kajak&Daniel Skrevet 28. august 2013 #54 Skrevet 28. august 2013 Han er fra Elfenbenskysten/Burkina Faso/Ghana. Ikke bare barna våre som får røtter fra ulike land :-P :-)
Anonym bruker Skrevet 28. august 2013 #55 Skrevet 28. august 2013 Min mann er svensk Anonymous poster hash: 3c5a9...e3e
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #57 Skrevet 29. august 2013 Vestlandet Anonymous poster hash: 50396...769
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #58 Skrevet 29. august 2013 Tyskland Anonymous poster hash: 686ff...eb1
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #59 Skrevet 29. august 2013 Australia Anonymous poster hash: ffa83...e97
Ronja80.mor til 2 Skrevet 29. august 2013 #60 Skrevet 29. august 2013 Det som er litt trist er at en gang i tiden ville utsagn som det anonym greier å komme med, såret meg. Da jeg traff mannen min for 12 år siden hadde jeg ingen førstehånds kjennskap til "blandingsforhold" og hadde nok selv noen fordommer i bagasjen. Jeg skal ærlig innrømme at jeg innimellom skjemtes over valget jeg hadde tatt, pga disse holdningene. Etter å ha vært gift med en tyrkisk mann i 10 år har jeg blitt kjent med mange flotte, sterke, mange velutdannede, ambisiøse kvinner som også er gift med tyrkisk/kurdiske menn. Det finnes ingen mal på den typiske kvinne som faller for utenlandske menn, men en fellesnevner som jeg ofte finner er at det ofte er kvinner som er litt urbane, bereiste og tolerante. I min omgangskrets er ingen av damene "ikke god nok for en nordmann"..... (Synes forresten at det er en merkelig og arrogant holdning å tenke at norske menn er bedre enn utenlandske, menn er vel menn, og menneskets verdi måles vel ikke ut i fra identitetspapirer, eller?)
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #61 Skrevet 29. august 2013 Libanon Min også:-) Er du fra Libanon også? Anonymous poster hash: de7c7...936
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #62 Skrevet 29. august 2013 Sør Afrika Anonymous poster hash: 4fec0...fa8
skjotta Skrevet 29. august 2013 #63 Skrevet 29. august 2013 Island Anonymous poster hash: eeec8...33c Min og.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #64 Skrevet 29. august 2013 Irland. Anonymous poster hash: 2943c...42e
Hurra133 Skrevet 29. august 2013 #65 Skrevet 29. august 2013 Colombia Anonymous poster hash: 596fa...11e Min også! Lykkelig gift i 6 år, og med to barn.
Hurra133 Skrevet 29. august 2013 #66 Skrevet 29. august 2013 Det som er litt trist er at en gang i tiden ville utsagn som det anonym greier å komme med, såret meg. Da jeg traff mannen min for 12 år siden hadde jeg ingen førstehånds kjennskap til "blandingsforhold" og hadde nok selv noen fordommer i bagasjen. Jeg skal ærlig innrømme at jeg innimellom skjemtes over valget jeg hadde tatt, pga disse holdningene. Etter å ha vært gift med en tyrkisk mann i 10 år har jeg blitt kjent med mange flotte, sterke, mange velutdannede, ambisiøse kvinner som også er gift med tyrkisk/kurdiske menn. Det finnes ingen mal på den typiske kvinne som faller for utenlandske menn, men en fellesnevner som jeg ofte finner er at det ofte er kvinner som er litt urbane, bereiste og tolerante. I min omgangskrets er ingen av damene "ikke god nok for en nordmann"..... (Synes forresten at det er en merkelig og arrogant holdning å tenke at norske menn er bedre enn utenlandske, menn er vel menn, og menneskets verdi måles vel ikke ut i fra identitetspapirer, eller?) Ja, jeg synes rasisme begge veier blir tullete. Jeg er gift med en Colombianer, men det blir feil å si at jeg aldri ville vært med en nordmann. Jeg har hatt norske kjærester, og de forholdene fungerte av ulike grunner ikke. Det har kun med personligheter å gjøre. Jeg er utrolig lykkelig med min mann, og ville ikke byttet ham ut med noen, verken nordmenn eller noen andre nasjonaliteter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå