ms.Pond Skrevet 28. august 2013 #1 Skrevet 28. august 2013 En liten gutt som var grønn i ansiktet i dag tidlig. Så for meg hva som kom til å komme og ringte bhg og jobben og ga beskjed om at vi ble hjemme i dag. Rakk akkurat å legge på røret før første ladning havnet i sofaen. Takk og lov for skinnsofa! Nå sover han godt, med en neve ritzkjeks og litt vann i magen (som har holdt seg nede i snart halvannen time! Hurra!). Heldigvis er han sjeldent syk noe lenge, så håper det holdt med en runde morgenkvalme Mor drikker kaffe og surfer på nett. Klesvasken er hengt opp og oppvaskmaskinen tømt. Det er helt stille i huset. Åh, det var egentlig litt godt Fin dag ønskes alle!
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 28. august 2013 #2 Skrevet 28. august 2013 Ugh!!! God bedring til lille mannen! Det er mye jeg heller skulle gjort enn å ha omgangssyken i huset. Godt du har funnet roen og da ønsker jeg deg en fin dag videre også
LillaGorilla♥♥ Skrevet 28. august 2013 #3 Skrevet 28. august 2013 Uff, stakkars liten mann. Får håpe det går fort over da. Vi har vært veldig forskånet for den typen sykdom (bank i bordet), her har det bare vært enkelthendelser når det gjelder oppkast, og det sjeldent. Takk gud for det, for jeg hater oppkast..:S Her kaffe-med-kakao-koppen fortært, sammen med en ladning saltstenger. Prøver å overhøre sjokoladen i skapet som roooper til meg, men jeg vet ikke hvor lenge jeg greier det, hehe. Ha en fin dag du også- og alle dere andre.
ms.Pond Skrevet 28. august 2013 Forfatter #4 Skrevet 28. august 2013 Ser ut som om lillemann har funnet seg godt til rette i søvnen, så jeg satser på at det er på oppadstigende nå. Og da koser jeg meg bare med å pusle litt rundt og smårydde, drikke litt mer kaffe, og fundere på bryllupsplaner. Ganske kos faktisk LillaGorilla, du er sterk om du står i mot sjokoladens lokkende rop. Jeg har funnet ut at jeg må la være å ha den i hus, ellers er magnetismen mellom oss for sterk. Men hvis alt annet slår feil, så har tannpuss aldri sviktet meg. Ingenting smaker godt med tannkremsmak i munnen.
bIomstre Skrevet 28. august 2013 #5 Skrevet 28. august 2013 Hjemmedag uten syke små her. Dvs traveldag! Nå lunsj, med skoa på, skal jo straks ut igjen... Puh!
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 29. august 2013 #6 Skrevet 29. august 2013 Håper junior er bedre i dag
ms.Pond Skrevet 29. august 2013 Forfatter #7 Skrevet 29. august 2013 Storformen i dag. Kun hjemme pga 48-timersregelen. Kjenner det er ikke like avslappende i dag haha, men det er vel egentlig et godt tegn Blir godt å komme seg på jobb i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå