Gå til innhold

Så ble det en hjemmedag til, gitt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

En liten gutt som var grønn i ansiktet i dag tidlig. Så for meg hva som kom til å komme og ringte bhg og jobben og ga beskjed om at vi ble hjemme i dag. Rakk akkurat å legge på røret før første ladning havnet i sofaen. Takk og lov for skinnsofa!

Nå sover han godt, med en neve ritzkjeks og litt vann i magen (som har holdt seg nede i snart halvannen time! Hurra!). Heldigvis er han sjeldent syk noe lenge, så håper det holdt med en runde morgenkvalme :) 

Mor drikker kaffe og surfer på nett. Klesvasken er hengt opp og oppvaskmaskinen tømt. Det er helt stille i huset. Åh, det var egentlig litt godt :) 

Fin dag ønskes alle! 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ugh!!!

God bedring til lille mannen!

Det er mye jeg heller skulle gjort enn å ha omgangssyken i huset.

Godt du har funnet roen og da ønsker jeg deg en fin dag videre også :)

Skrevet

Uff, stakkars liten mann. Får håpe det går fort over da.

Vi har vært veldig forskånet for den typen sykdom (bank i bordet), her har det bare vært enkelthendelser når det gjelder oppkast, og det sjeldent. Takk gud for det, for jeg hater oppkast..:S

Her kaffe-med-kakao-koppen fortært, sammen med en ladning saltstenger. Prøver å overhøre sjokoladen i skapet som roooper til meg, men jeg vet ikke hvor lenge jeg greier det, hehe. ;)

Ha en fin dag du også- og alle dere andre. :)

Skrevet

Ser ut som om lillemann har funnet seg godt til rette i søvnen, så jeg satser på at det er på oppadstigende nå. Og da koser jeg meg bare med å pusle litt rundt og smårydde, drikke litt mer kaffe, og fundere på bryllupsplaner. Ganske kos faktisk :) 

LillaGorilla, du er sterk om du står i mot sjokoladens lokkende rop. Jeg har funnet ut at jeg må la være å ha den i hus, ellers er magnetismen mellom oss for sterk. Men hvis alt annet slår feil, så har tannpuss aldri sviktet meg. Ingenting smaker godt med tannkremsmak i munnen. 

Skrevet

Hjemmedag uten syke små her. Dvs traveldag! Nå lunsj, med skoa på, skal jo straks ut igjen... Puh!

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Håper junior er bedre i dag  :)

Skrevet

Storformen i dag. Kun hjemme pga 48-timersregelen. Kjenner det er ikke like avslappende i dag haha, men det er vel egentlig et godt tegn ;) Blir godt å komme seg på jobb i morgen :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...