Gå til innhold

Hvor mange centimeter er pikken til mannen deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hm?

Anonymous poster hash: 1a1fb...c99
Videoannonse
Annonse
Gjest Skofantomet
Skrevet (endret)

Min mann har ikke pikk.

Endret av Skofantomet
Skrevet

ANER ikke. Burde jeg be om å få måle? Den føles hvertfall mer enn stor nok og gjør jobben på både den ene og den andre måten. ;-)

Anonymous poster hash: 247ff...917

Skrevet

Min mann har ikke pikk.

:o  Er det sant??

Kan jeg spørre hva som har skjedd?

Anonymous poster hash: eff9b...548

Skrevet

Skal spørre om jeg kan få måle den og når han spør hvorfor så skal jeg si jo for en dame inne på ett nettforum lurte, så da får jeg sikkert målt med en gang.

Skrevet

i erigert tilstand 24,5 cm. :D

Anonymous poster hash: d1955...137
Skrevet

Skjønner ikke poenget med å skulle være så vulgær. En ting er at du er nysgjerrig på hva som befinner seg mellom bena til partneren til damene her inne (selv om det er underlig), men hvorfor så barnslig språkbruk?

Anonymous poster hash: 1f83c...b24
Skrevet

Den er akkurat passelig, har aldri målt. Kanskje rundt 16-18 cm?

Ekskjæresten min hadde en over 20 cm, det var helt grusomt. Kunne nesten ikke utføre et samleie med han, skjønner virkelig ikke den greia med "størst mulig" ?

Anonymous poster hash: 50f13...16c
Skrevet

Skjønner ikke poenget med å skulle være så vulgær. En ting er at du er nysgjerrig på hva som befinner seg mellom bena til partneren til damene her inne (selv om det er underlig), men hvorfor så barnslig språkbruk?

Beklager så meget fru Prippen.

Det jeg lurte på var om De vennligst kunne fortelle meg hvor mange centimeter din manns penis/kukk/pikk/utstyr/knulleredskap/reproduksjonsstang er.

Gjest Aprikos Syltetøy
Skrevet

Har nok ikke målt den.. Er det normalt å måle peniser til gubben i erigert tilstand?

Hehe... Det er det siste jeg tenker på når den er "stiv og hard" p

Skrevet

Har nok ikke målt den.. Er det normalt å måle peniser til gubben i erigert tilstand?

Hehe... Det er det siste jeg tenker på når den er "stiv og hard" p

Har heller aldri helt skjønt helt hvordan dere damer som vet lengden, har målt den? :) Det er ikke akkurat det jeg tenker på mens vi står på, og skulle jeg stoppa midt oppi det hele og sagt "vent litt, jeg skal bare måle hvor lang penisen din er nå", da tror jeg ikke det hadde blitt noe særlig mye mer på meg den kvelden, eller kvelden etter for den saks skyld ;)

Men jeg vet at vi har det bra sammen både mens vi har sex og ikke har det, og det er i grunn det viktigste spør du meg.

Anonymous poster hash: 82717...7fa

Skrevet

Det jeg lurte på var om De vennligst kunne fortelle meg hvor mange centimeter din manns penis/kukk/pikk/utstyr/knulleredskap/reproduksjonsstang er.

Og plutselig framstod du som mindre vulgær og mer moden... Er det vanlig i din verden å måle penisen til dine seksualpartnere? Hvorfor er du så interessert? Er stor penis noe du forbinder med status eller et lykkelig liv? Skjønner bare ikke hva du får ut av informasjonen.  

Skrevet

Ca 17 cm... Kunne godt vært lengre og tykkere...

Anonymous poster hash: c663e...66d

Skrevet

Og plutselig framstod du som mindre vulgær og mer moden... Er det vanlig i din verden å måle penisen til dine seksualpartnere? Hvorfor er du så interessert? Er stor penis noe du forbinder med status eller et lykkelig liv? Skjønner bare ikke hva du får ut av informasjonen.  

Nei, jeg har bare målt penisen til en av mine sexpartnere, og det er min mann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...