Gå til innhold

Kjenne babyen utenpå magen?

Anbefalte innlegg

Om morran så er det av og til sånn nå at det er akkurat som om jeg kjenner hvordan babyen ligger? Er det mulig? For den flytter seg rundt og magen blir liksom skjeiv nederst. Så buler den seg opp så det er liksom akkurat som om jeg holder med hånden over en krølla rygg/hode liksom. Så legger den seg ned og kan legge seg på siden på andre siden liksom. Det kjennes i allefall sånn ut? Eller er det meg som legger mye fantasi i luftbobler? Kan liksom ikke helt forstå om det er det heller for de er vel ikke akkurat der? Hehe.. Veldig snodig uansett;):)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144076059-kjenne-babyen-utenp%C3%A5-magen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spørs hvor langt du er på vei

På min gravid app står det at dette er mulig fra uke 23

Jeg har morkaka forran og klarer ikke å kjenne hvordan han ligger i uke 22 nå

Men jeg husker jo det fra de to andre graviditetene at jeg kjente hode , hender og føtter ... Men det var ikke før uke 30 et eller annet : )

Jeg er i uke 21+6 og jeg har kjent det ett par dager nå.. Kjenner sparkene bedre og bedre utenpå og kjenner også som deg inni mellom når jeg ligger på rygg akk som ett hode eller rygg som krummer seg opp over. Kjenner veldig godt innenfra også at babyen romstrerer inn der. Har foranliggende morkake men er vel forskjellig fra mage til mage hvor fort/seint ting skjer.. Jenta mi i magen er iallefall super aktiv :-) tenker det er en fordel at morkaka ligger foran, så blir den en liten demper fra de hardeste sparkene :-)

Jeg er i uke 21+6 og jeg har kjent det ett par dager nå.. Kjenner sparkene bedre og bedre utenpå og kjenner også som deg inni mellom når jeg ligger på rygg akk som ett hode eller rygg som krummer seg opp over. Kjenner veldig godt innenfra også at babyen romstrerer inn der. Har foranliggende morkake men er vel forskjellig fra mage til mage hvor fort/seint ting skjer.. Jenta mi i magen er iallefall super aktiv :-) tenker det er en fordel at morkaka ligger foran, så blir den en liten demper fra de hardeste sparkene :-)

Endret av PLuttiPLoTT med tvillinger

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...